• film pa PSP

    Publicerad av kicki på 7 februari, 2007 vid 15:25

    Hej alla pa Steffo!

    Det var sa lange sedan jag var har inne och sa hej. Sedan sist har det hant mycket. jag bor i London och jobbar pa Stream som sysslar med Brand Entertainment… ingen hemsida for tillfallet for den haller pa att renoveras men jag haller er uppdaterade.
    Jo, det ar grymt och efter att ha jobbat ett par manader for Nissan och deras sponsringsactiviteter inom aventyrssport (som Nissan Sports Adventure Freeride Tour) sa jobbar jag nu pa Broadcast och mest for Playstation. Ett av uppdragen som jag arbetar pa ar att hitta filmer, bilder, musik etc som vi kan satta upp pa http://www.yourpsp.com och som PSP anvandare kan ladda ner till sina PSP och titta pa. Kolla pa hemsidan sa far ni en bild av det hela. Vi har sma 3 minuts filmer (med lankar till deras hemsidor) och bildgallerier (typ 8 bilder per gallerie).
    Vi vill ha allt emellan konst, musik, extremsport, vanlig sport etc pa sidan sa om ni ar duktiga fotografer, musiker, filmare eller artister sa hor garna av er till mig.
    Till exempel ni som vill bli sponsrade!! Perfekt stalle att satta upp en BRA! film av er sjalva (Micke Blomvall, Claes etc speciellt). Sidan ar tillganglig i Europa, Australien och New Zealand.
    Jag vill garna pusha for mina duktiga skandinaviska vanner!
    Jag saknar kitandet och surflivet sa sjukt mycket sa enjoy it while you can!!!!

    Stora kramar,

    Kicki

    PS Skriv till min jobb e-mail: kiki.karlsson@stream-london.com

    kicki svarade 17 år, 3 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.