Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing FILM: Surfin Santa – Annandagen på Torö 2011

  • FILM: Surfin Santa – Annandagen på Torö 2011

    Publicerad av pipe69 på 30 januari, 2012 vid 09:28

    Då var det dags för lite rörliga bilder från Annandagssurf på Torö :santa:

    Thomas B. trixar med SlowMo pluggin som framhäver denna den härliga flowkänsla på Torö på sidesideoff…

    En riktig härlig vindsurfsekvens är med också… ni två som var ute får väl kommentera vem det nu är som syns där mellan vågorna 🙂

    Så, hämta en kopp kaffe och njut!

    http://www.youtube.com/embed/zYwqQE3E-3g

    fjant svarade 12 år, 3 månader sedan 8 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • markan

    Medlem
    30 januari, 2012 vid 10:27

    Scheisse vad snyggt kört Ingo!! //Alex

  • jesper-b

    Medlem
    30 januari, 2012 vid 13:59

    Grym slomo! Och Ingo, din gamla vindsurfingräv – vad snygg du är!

    Filmen har annars en och annan beröringspunkt med det här lilla mästerverket:

    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=FTPO6XM_IxM”]Air France – No Excuses (official video) – YouTube[/ame]

    (finns även i HD någonstans och då mycket vackrare, men jag hittar inte)

    /JB

  • fastlandsguten

    Medlem
    30 januari, 2012 vid 14:04

    Snyggt!

  • pipe69

    Medlem
    30 januari, 2012 vid 14:17

    Hahaha Jesper… menar du att jag passar i rött och vitt skägg, eller ;-)??

    Välkommen hem, förresten. Ser fram emot att ses på Torö eller dra till Västkusten för första vårstormen så småningom… i år ska jag med!!!

  • aronh

    Medlem
    30 januari, 2012 vid 17:07
    Jesper B;680617 wrote:
    Grym slomo! Och Ingo, din gamla vindsurfingräv – vad snygg du är!

    Filmen har annars en och annan beröringspunkt med det här lilla mästerverket:

    Air France – No Excuses (official video) – YouTube

    (finns även i HD någonstans och då mycket vackrare, men jag hittar inte)

    /JB

    HD [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=KmgQmqGUxRw”]Air France – No Excuses HD (official video) – YouTube[/ame]

  • carlito74

    Medlem
    30 januari, 2012 vid 21:20

    Shit vad oväntat; en av mina favvolåtar, hade ingen aning om att de gjort en surfvideo till den. Cred också till tomten som valde ett skönt soundtrack till en lika skön film. Som inbiten skidåkare tillika skidfilmskonsument kan jag bara konstatera att skidfilmpossen förefaller för alltid sitta fast i ett baggy skatepunkträsk, men här snackar vi andra bullar.

  • tall-jonny

    Medlem
    31 januari, 2012 vid 08:10

    Tack för det, har precis suttit med en kopp java och avnjutit denna finna tillställning!
    Det är intressant att se kontrasten mellan slomo och verklig fart……att verkligt fart egentligen består av en mängd små fantastiska ögonblick, antar att det är därför man har så kul ute på vattnet 🙂

  • fjant

    Medlem
    6 februari, 2012 vid 22:39

    Shit, va vackert!!!
    Så här vid midnatt var det ytterst värmande när man sitter på kontoret och surar…!!!
    Tack ska du ha, starkt jobbat!

    /Mackan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing FILM: Surfin Santa – Annandagen på Torö 2011

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.