Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film -The Vänern keatöörs loftar efter båt

  • ollefax

    Medlem
    22 augusti, 2005 vid 10:40

    får inte fram det… är det min dator som bråkar?

    Jävligt sugen på att se hur det gick.

  • bronco_rider

    Medlem
    22 augusti, 2005 vid 11:00

    Jag har fixat det nu! Högerklicka på länken & spara mål som… sen är det bara att ladda.

    **** Bronco rider ****
    – The Vänern keatöörs –

  • unhooked

    Medlem
    22 augusti, 2005 vid 11:20

    funkar inte för mig heller :S

    detta kanske funkar; högerklicka å sedan spara mål som

    Filmen

  • unhooked

    Medlem
    22 augusti, 2005 vid 11:21

    hmm gick inte :/

  • unhooked

    Medlem
    22 augusti, 2005 vid 11:23

    detta bör funka. som sagt högerklicka å ladda.

    http://ftp.surfzone.se/pp/data/508/0PICT02001.MOV

    Grymt skön rulle laugh.gif där kan man ju träna bordoffs å anda oldschooltrix laugh.gif

  • bronco_rider

    Medlem
    22 augusti, 2005 vid 23:06

    Jag försökte, men lyckades inte få till det på så sätt, att det funkar att högerklicka å ladda.
    Men nu har jag fixat till det genom att kopiera din länk klistra in 2st & justerat den ena lite. så nu funkar det att högerklicka å ladda på båda filmsnuttarna i mitt första inlägg smirk.gif

  • bronco_rider

    Medlem
    24 augusti, 2005 vid 08:42

    Hur gick det lyckades du ladda ner sen?
    Jag tyckte nog föresten att broncon kändes bättre att lofta med, efter att man släppt vattenskid-linan kändes som man tappade höjden fortare & slog hårdare i vattnet med Kobran.

    **** Bronco rider ****
    – The Vänern keatöörs –

  • ollefax

    Medlem
    24 augusti, 2005 vid 10:50

    En schit dator är vad jag har. Lyckas inte se på dem. Tror jag måste ladda ner QT. Men jag ska nog reda ut det

  • biorno

    Medlem
    24 augusti, 2005 vid 14:45

    Vad var det för storlek? För Kobra 17’7an har ett grymt häng, 12.8’an också, och 9.6’an…

  • ollefax

    Medlem
    24 augusti, 2005 vid 17:42

    12,8 problemet är att den går ut i vindfönstret för snabbt, broncon är lite lägre AR, så den sticker inte ut lika snabbt och långt

    min teori

  • bronco_rider

    Medlem
    24 augusti, 2005 vid 22:32

    Jag är inte helt säker på hur pass slack 5e linan är heller när det är fullt tryck i kiten, när du var med på snapen sist var den alldeles för spänd pga. att jag hade förlängt framlinorna 2dm & inte tänkt på att göra motsvarande ändring på 5e linan, det är åtgärdat nu men det kanske måste justeras lite till. Skall ev. till gottbol imorn och kita & då får jag se hur det förhåller sig.

    **** Bronco rider ****
    – The Vänern keatöörs –

  • ollefax

    Medlem
    24 augusti, 2005 vid 22:44

    måste prova det där gotbol nån gång. Ska det inte blåsa syd-väst imorgon?

  • bronco_rider

    Medlem
    24 augusti, 2005 vid 22:52

    Sytost enligt smhi men enligt foreca så drar det igång senare på dan så det kanske blir mörtaviken istället om det nu blir nått, men fredan ser lovande ut så då kanske det blir svalnäs.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film -The Vänern keatöörs loftar efter båt

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.