Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film, Volskwagen Kitetour

  • Film, Volskwagen Kitetour

    Publicerad av acemattias på 18 november, 2010 vid 13:26

    Course race tavling foljd av en langre version av filmen jag postade harom dagen.

    Obs, drakformen 01:00, skall tydligen vara gjord for race och de bast placerade korde sadana.
    Fast i filmen fran PKRA race tavlingen i Argentina kunde jag inte se nagon sadan?

    [ame=”http://www.vimeo.com/16937594″]Volskwagen Kitetour, Rio de Janeiro on Vimeo[/ame]

    Kjello svarade 13 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • above_the_law

    Medlem
    18 november, 2010 vid 14:01
    acemattias;639961 wrote:
    Course race tavling foljd av en langre version av filmen jag postade harom dagen.

    Obs, drakformen 01:00, skall tydligen vara gjord for race och de bast placerade korde sadana.
    Fast i filmen fran PKRA race tavlingen i Argentina kunde jag inte se nagon sadan?

    Volskwagen Kitetour, Rio de Janeiro on Vimeo

    Ja, det var ju bara den sista delen/filmen som var rolig att titta på i alla fall:-)! Fina former på en del av materialet…

  • lejonsson

    Medlem
    20 november, 2010 vid 20:45

    Om Kitesurfing blir OS gren, skulle man tävla i courserace? eller vad? Ser inte vidare kul ut iaf.

  • acemattias

    Medlem
    20 november, 2010 vid 22:15

    Ingen publiksport direkt, men med foljebatar och helikoptrar som filmar sa blir det nog Ok i en tv-sandning.

  • Kjello

    Gäst
    21 november, 2010 vid 00:27
    acemattias;640179 wrote:
    Ingen publiksport direkt, men med foljebatar och helikoptrar som filmar sa blir det nog Ok i en tv-sandning.

    Helikoptrar som filmar blir nog lite problem med kite.
    Men kul för publiken, såg en närgången helikopter filma en vindsurfare,
    han va helt ställd, platt mot vattnet. kul faktiskt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film, Volskwagen Kitetour

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.