Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Filmklipp Maui

  • philippos

    Medlem
    13 mars, 2005 vid 11:48

    Najs! Alltid lika kul med hemmagjorda vindsurfingrullar, speciellt de från Maui. Hade dock gärna sett att du lagt ihop alla klipp till en film. Gillar framåten bäst. Du får det att se väldigt enkelt och layback ut. Verkar som att du hade Hookipa för dig själv (iaf den vågen). Är det mindre folk där på hösten jämfört med våren?

  • clemens

    Medlem
    13 mars, 2005 vid 13:18

    Vad e de för låt du har till fråmåtklippet, helt underbar!

  • surferic

    Medlem
    14 mars, 2005 vid 06:44

    Låten i frammåtklippet är ”I don’t matter” med Donavon Frankenreiter, grym surfmusik i klass med Jack Johnson.

    Jag ska trots det dåliga materialet jag sitter på försöka klippa ihop lite mer film.

    Angående crowden på Ho’okipa var det i höstas aldrig nåt problem så fort det blev lite size. Sista dagen innan jag åkte hem var det helt sjukt, först ensam på vattnet med Sean Ordonez. Körde sen helt solo i 20 minuter för att sen i drygt en timme ha sällskap av Conny SWE-22.

    Conny t.v. Jag t.h.

  • basse

    Medlem
    14 mars, 2005 vid 08:04

    Härligt Eric. Precis vad jag behövde!!!

  • philippos

    Medlem
    14 mars, 2005 vid 08:37

    Låter smutt. När var ni där och hur länge stannade ni? Någon skön surflogg att visa upp kanske? Om inte, hur många bra dagar fick ni samt hur många dagar gick det inte alls att vindsurfa?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Filmklipp Maui

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.