Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Filmtajm – Haga Romantics 2013

  • Filmtajm – Haga Romantics 2013

    Publicerad av brutus på 7 oktober, 2013 vid 13:29

    Tjo flöjt!
    Har roat mig med att klippa ihop material ifrån ett par fina dagar på Haga i somras! Vi är några utschasade småbarnsfarsor som har som enda outlet att åka till Haga en gång om året, och nu har vi dessutom filmat skiten så att våra bättre hälfter kan få ta del av exakt hur grabbiga och dumma i huvet vi är när vi “kommer ifrån” lite… Sparade det materialet…

    Skämt åsido, det var en grym roadtrip (igen), blandat väder och vind (sådär…) men en hel del surf i alla fall. Hade dessutom med oss en GoPro-kamera som vi ville lattja lite med, resultatet ser ni här!

    Vi är inga Top Guns direkt, så förvänta er inga pushloopar och vulcans och sådant, mer bara bränna på för allt vad tygen håller och försöka gippa snyggt, som de flesta på Haga pysslar med. Gubb-surf. Vi är gubbar. Det är ok. Surfar 1v om året liksom.

    I alla fall – enjoy! Hoppas jag.

    http://www.youtube.com/watch?v=gDuzWWHeUhk

    sailortrash svarade 10 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • macedu

    Medlem
    7 oktober, 2013 vid 17:40

    Enjoyat och klart! Härligt formum vi har 🙂
    Kul med lite icke streamlajnat…… förutom orange mistral, orange segel och sen podden med go-pron i orange…….vette katten om det inte var väl stylat.

    /mac

  • hglifberg

    Medlem
    7 oktober, 2013 vid 18:48

    Kalasnice, alltid kul att se lite vanlig segling ihopklippt på ett trevligt och underhållande sätt. Kanon!

  • sailortrash

    Medlem
    8 oktober, 2013 vid 07:15

    ha ha..fan jag skulle platsa perfekt i ert gäng! man sliter så hårt för den där veckan på haga med bara brädan som sällskap..i år fick jag inte ens ngn..

    *pil i hjärtat*

    nice gubbar (fast så gamla ser ni ut….)

  • glader

    Medlem
    8 oktober, 2013 vid 14:19

    Skön känsla! Längtar till vind & Haga…

  • sailortrash

    Medlem
    8 oktober, 2013 vid 14:30

    @sailortrash 717072 wrote:

    (fast så gamla ser ni ut….)

    alltså det skulle stå “så gamla ser ni INTE ut”..men det sägs ju att män blir snyggare med ålder (till skillnad från kvinnsen..) bara att kolla på dresssssamannen reklamen

  • brutus

    Medlem
    14 oktober, 2013 vid 10:13

    haha, “gubbar” var kanske att ta i, speciellt då detta är en sport/hobby att mogna med. Gillar det – tanken av att kunna börna runt på havet i 50 år till om allt håller.
    “Gubbe” kanske är mer en livsstil än en siffra, men vi är inte där på ett tag ännu…

    260 dagar kvar till nästa trip nu 🙂

  • mikaels

    Medlem
    16 oktober, 2013 vid 19:52

    Härligt video, jag tyckte ni såg unga ut, yngre än jag iallafall 😉
    Kul att se att Haga kan leverera, jag åkte dit för första gången i somras, 10 soliga fina dagar med total punka, tror det blåste dryga 4m/s som mest, lyfte bara ned brädan från taket en eller två gånger, och kom aldrig ut på vattnet…
    Men snart så är det sommar, då försöker vi igen, för livet är en fest ;)!

  • sailortrash

    Medlem
    17 oktober, 2013 vid 07:37

    @mikaels 717550 wrote:

    Härligt video, jag tyckte ni såg unga ut, yngre än jag iallafall 😉
    Kul att se att Haga kan leverera, jag åkte dit för första gången i somras, 10 soliga fina dagar med total punka, tror det blåste dryga 4m/s som mest, lyfte bara ned brädan från taket en eller två gånger, och kom aldrig ut på vattnet…
    Men snart så är det sommar, då försöker vi igen, för livet är en fest ;)!

    man ska inte dit på sommarn, man ska dit på våren. maj+juni är nog mellan 5.0 och 7.5 50 av 60 dagar. Haga är sjöbris i kvadrat. juli är ett osäkert kort även där nere. kan va grymt med 26-27 grader i vattnet, men kan också vara tokplatt utan vind..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Filmtajm – Haga Romantics 2013

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.