Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing FILMTAJM ÖWC Schlalomcup Kristiflygare 2015

  • FILMTAJM ÖWC Schlalomcup Kristiflygare 2015

    Publicerad av badjanne på 24 maj, 2015 vid 08:14

    Här kommer Badjannes nya film om ÖWC Schlalomcup Kristi Flygare 2015.
    Jag filmade inte alla 24 racen men rätt många av dem för att visa våra fantastiska jipp- och badpojkar in action.
    De första 8 racen filmade jag från ”sandbanken” iklädd extra varma kläder och ÖWC:s fiskestövlar. Helt plötsligt steg vattnet så högt att det gick upp till halsen, där det rann in och fyllde stövlarna upp till låren. Jag kan härmed konstatera att de är 100 % täta. När jag med stor kraftansträngning tå trippat in till land kom alla barnen och ville känna på Michelin gubbens roliga ben.
    Resten av filmningen blev därför från land och nu också med hjälp av Lars-Åke som hade stativ till sin långzoomare för att filma yttre bojen. Filmen är 18 minuter, så vill ni inte se allt så spola fram några minuter till den fantastiska prisutdelningen.
    Er blöte Badjanne

    [video=vimeo;128677642]https://vimeo.com/128677642[/video]

    badjanne svarade 9 år sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing FILMTAJM ÖWC Schlalomcup Kristiflygare 2015

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.