Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Filmtips: Walls of perception

  • r_k

    Medlem
    7 mars, 2012 vid 20:45

    Trailer:

    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=WkmjCiiM1AU”]Walls of perception – Trailer – YouTube[/ame]

  • jesper-b

    Medlem
    7 mars, 2012 vid 21:45

    Tack för tipset! Riktigt bra trailer. Håller på att tanka hem hela. Gillar hela blandkonceptet. Djädrans massa kul lek i vågorna utan inte en massa bullshitgränser dragna beroende på vilket redskap man råkar välja.

    /JB

  • s66

    Medlem
    8 mars, 2012 vid 09:58

    kan inte tanka…går inte klicka på download…saknar jag ngt?

  • ludde_l

    Medlem
    8 mars, 2012 vid 10:33

    Gick utmärkt för mig, fyllde du i mejladress?

  • nachoman

    Medlem
    8 mars, 2012 vid 11:14

    Behövde inte fylla i mailadress. Bara tanka. Se bara till att sikta rätt nu.

  • mats_o

    Medlem
    8 mars, 2012 vid 19:58

    Det var tametusan en av de snyggaste produktioner i genren jag sett på väldigt väldigt VÄLDIGT länge!!! Grym mix av vattenlekar, skön musik, grymma klipp o bildvinklar, sjysst post o bra klippt, hatten av!

  • m-c

    Medlem
    8 mars, 2012 vid 23:57

    Stämmer in i lovsången.
    Varenda sekvens i filmen är ju hur bra som helst!
    Grymme!
    /M

  • dude

    Medlem
    9 mars, 2012 vid 08:05

    Kan bara hålla med. Fina bilder, fin natur, skön mix, …!

  • gnaraloo-station

    Medlem
    10 mars, 2012 vid 09:10

    Äntligen!

    Det är detta det handlar om.
    Att ha kul på vattnet tillsammans och inte bråka om vilket redskap man använder.

  • svennebanan

    Medlem
    10 mars, 2012 vid 11:13

    Men vafan hade booze&booty klippen i den att göra egentligen (de var få så få inte upp hoppet slusken/arna;-) ? Nu hade jag av misstag genusskägget på mig när jag kollade, men riktigt pissigt hursom. Var det inte läge att ha med någon av de få kvinnliga teamåkare de har istället.

  • styret

    Medlem
    10 mars, 2012 vid 22:04

    Meola, satan!

  • dr-masse

    Medlem
    13 mars, 2012 vid 09:20

    Riktigt sevärt, välgjort och inspirerande. Levi Siver, vilken seglare. Och Meola, jisses.

    Gillade verkligen delen när vind- och vågsurfaren knallade ner till vattnet tillsammans å sen rippade.

    Booze å booty delen kändes ju dock galet felplacerad i den här rullen. Vafan tänkte de (inte) med… ?

  • dude

    Medlem
    14 mars, 2012 vid 15:32

    håller med. det förstörde hela filmen …som annars var rätt så bra!

  • hellgren

    Medlem
    14 mars, 2012 vid 15:43

    Ser ju hur bra it som helst! Hela är på ingång! Och som så många sagt, kul att man har suddat gränserna!

  • m3lk3r

    Medlem
    14 mars, 2012 vid 20:13

    Den var skitbra verkligen, håller med om att brudar och alkohol inte passar med alls, känns ju bara fel till den filmen men det passar skitbra i t.ex. Lost across america vol 2 dock, den filmen borde alla se.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Filmtips: Walls of perception

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.