Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Filmvisning av tre nya filmer!

  • brutus

    Medlem
    27 september, 2006 vid 14:13

    Ser fram emot det – kommer!

  • dude

    Medlem
    27 september, 2006 vid 17:27

    Jag kommer! Det ska bli grymt kul att få en preview av vad Sydafrika har att erbjuda, och få göra något som har att göra med vindsurfing för en gångs skull! Undrar när höstsäsongen börjar?

    /Niklas

  • surfergirl85

    Medlem
    28 september, 2006 vid 20:31

    Ses där!

  • habbe

    Medlem
    29 september, 2006 vid 08:44

    Jag kommer, har ev raggat med mig två stycken icke surfande vänner.

    Kommer bli grym kväll!, bra initiativ! mer såna här events, perfekt under under vinterhalvåret.

    /Christoffer

  • gurra1978

    Medlem
    29 september, 2006 vid 20:31

    Jag var och inspekterade lokalen idag. Klart över förväntan. Det här kan bli hur bra som helst. Massor av sköna soffor att slappa i framför filmduken. Grym bar med plats för många personer. Så det är bara att komma nu på onsdag. Ni kommer gilla det också!

  • philippos

    Medlem
    1 oktober, 2006 vid 22:11

    Ytterligare lite viktig info angående kvällen:

    1. Baren tar inte kort och närmsta bankomat ligger en bra bit ifrån så bring some cash!
    2. För er som åker bil kan jag meddela att det finns gott om parkeringsplatser alldeles intill där man parkerar gratis efter 18.
    3. Vi kommer tvingas ta någon obetydlig slant i inträde för tillstånd att servera alkohol.

  • Oregistrerad

    Gäst
    3 oktober, 2006 vid 15:41

    Tjoho!
    Ni glömmer väl inte filmtime och segelkläm (“halvstekt”). Båda ska bli kul tycker jag. Med tanke på den intensiva seglingen sista tiden ska det faktiskt bli riktigt kul att rigga ett gäng kartongnya segel..

    Ses på vattnet, jag menar på lokal!

    /Jesper B

  • danneman

    Medlem
    3 oktober, 2006 vid 20:17

    Lycka till I mån Dudes!

  • Oregistrerad

    Gäst
    4 oktober, 2006 vid 04:36

    Grrrrrr…
    typiskt att denna tillställning är i veckan och man är bortrest i jobbet…
    Kommer det någon repris på filmvisning och halv-/helstekt- afton???

    /André

  • argulander

    Medlem
    4 oktober, 2006 vid 10:36

    Kommer tar med en kompis som är relativ nybörjare. Klas

  • Oregistrerad

    Gäst
    4 oktober, 2006 vid 10:46

    Repris? Fler stekheta?

    Med 100% säkerhet blir det en 100% stekhet afton i Varberg, dock inte förrän senare i vår, troligen början av april. Vad som händer mellan i kväll och då är mer öppet. Kan nog bli både filmtime och diverse stek. Men som sagt inget planerat just nu.

    /Jesper B

  • fastforward

    Medlem
    4 oktober, 2006 vid 13:52

    Även jag är bortrest i jobbet tyvärr. Ha så kul iaf.

  • surfosteff

    Medlem
    4 oktober, 2006 vid 14:12

    Tjo ho!
    Klart vi kommer, jag såg först nu att ni ville att man skulle anmäla sig här…:laugh:
    Jag tar med mig min bror som reser från Örebro förat komma på filmvisningen och min kusin som kommer från Linköping.

    Det här blir grymt kul!:smirk:

  • rasmus_w

    Medlem
    4 oktober, 2006 vid 14:24
    philippos wrote:
    3. Vi kommer tvingas ta någon obetydlig slant i inträde för tillstånd att servera alkohol.
    Hur mycket? Rör det sig om mycket mer än ca 10-15 spänn kan jag behöva skippa visningen. :/
  • gurra1978

    Medlem
    4 oktober, 2006 vid 14:32
    Rasmus_W wrote:
    philippos wrote:
    3. Vi kommer tvingas ta någon obetydlig slant i inträde för tillstånd att servera alkohol.

    Hur mycket? Rör det sig om mycket mer än ca 10-15 spänn kan jag behöva skippa visningen. :/

    Typ 20 kr tror jag Filip snackade nått om men han säger till i denna tråd lite senare. Å andra sidan är det studentpriser i baren så det jämnar väl ut sig efter första ölen 😀

Sida 2 av 5

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Filmvisning av tre nya filmer!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.