• Publicerad av royalbeastieboy på 6 december, 2001 vid 21:01

    lite out of topic men ändå… Har fattat att det finns en del lärda män på konfen och nu är jag i stort behov av såna. grejen e att jag skall skriva om kvantfysik ur ett filosofiskt persepektiv, känns lite svettigt, är det nån som kan hjälpa mig?
    skall oxå skriva om existensialismen så tips om det funkar oxå..!
    hjälp mig att få mer tid på vattnet å mindre vid böckerna!!!

    /Emil

    royalbeastieboy svarade 22 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • mr-pop

    Medlem
    7 december, 2001 vid 08:41

    Jag windsurfar, alltså finns jag…

  • mexi_

    Medlem
    7 december, 2001 vid 11:31

    Jag satsar – alltså har jag ont!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    7 december, 2001 vid 12:04

    Det hela är mycket, mycket enkelt. Vi betalar ju alla skatt tex via moms och vad går då den skatten till, jo till diverse högskolor och universitet. På dessa högskolor som man som skattebetalare (via tex moms) står som delägare i finns en informationsavdelning. OBS Dom som jobbar där har du pröjsat lönen till via skatt/moms. Glöm inte detta.

    Så här, du ringer alltså till info avdelningen på ett universitet alt. högskola nära dig.:

    “Hej jag är intresserad av både existensialismen och kvantfysik ur ett filosofiskt persepektiv vi arbetar nämligen med ett multidiciplinärt projekt, och undrar om det finns någon på ert universitet alt. högskola som kan tipsa mig om lättliggänglig infomation som vi i arbetsgruppen kan använda.

    Du kommer givetvis bli kopplad till en institution och kommer att få info från trevliga personer som ingen någosin ringer till i sådana här ärenden som gör att du får: Mvg++Platinum-Gold II.

    Klarttt!

    Ut och surfa med dig istället nu.

    Mvh / Schimpansen.

    kvantfysik ur ett filosofiskt persepektiv

  • royalbeastieboy

    Medlem
    8 december, 2001 vid 11:51

    låter bra, testar med chalmers

    /Emil

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.