Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Finns d gamla "vind-numret" i marstrand kvar?

• Finns d gamla "vind-numret" i marstrand kvar?

Publicerad av zehlertz på 21 oktober, 2010 vid 21:19

Hallå sakkers!!

Kommer ni ihåg för några år sen att d fanns ett telefonnummer man kunde ringa där en röst sa den aktuella vindstyrkan, både medel o topp.
    Styrkan angavs alltid i km/h o den mättes ifrån nånstans på Marstrand.

Jag har googlat satan men inte hittat nåt, vet att d va en lite udda tjänst men d måste ju finnas nåt liknande nån annan stans i landet!? eller!?

Den gamle gode brillbiffen Rambo tippsade mig just om ”www.radar4u.com” o den visa ju lite siffror o d lär finnas många fler…men ändå…vart hände m den där goa sidan!?

Nån mer som använde den förr?

Om inte….ha d fett!

mattias-j svarade 15 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • pss234

Medlem
    22 oktober, 2010 vid 05:39

här är nummret du tänker på 0303-235506

• zehlertz

Medlem
    22 oktober, 2010 vid 23:13

tänkte just skriva ; ”Määääktigt:)))))”

men provade nummret o d går bara fram massa signaler …så d lär ju vara numret hem t ngn stackars pensionär som ja väckte mitt i natten…

o på hitta.se finns d som vanligt ingen info (har ngn hittat ngn sämre piss-site för nummer info!?!?!? dom suger ju såååå mkt purjo.

e du säker på att numret du skrev e rätt….eller va d hem t ngt gammalt ex du e sne på?! 😉

….e d ingen annan som använde d numret förr??

• pss234

Medlem
    23 oktober, 2010 vid 07:59

anväde det senast i våras så de har väl lagt ner den det var väl till privat flygare om jag mins rätt för de sa flyg lugnt i slutet av samtalet

• mattias-j

Medlem
    23 oktober, 2010 vid 13:23

011-19 14 05 När du blir välkomnad trycker du 4# så får du vinden på Marstrand.
    2# är Landsort, 1# är Norrköping, 5# är fyren utanför Kalmar hamn, 8# är Visby m.fl.

Sjukt bra nummer att ha!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA