Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Finns d gamla "vind-numret" i marstrand kvar?

  • Finns d gamla "vind-numret" i marstrand kvar?

    Publicerad av zehlertz på 21 oktober, 2010 vid 21:19

    Hallå sakkers!!

    Kommer ni ihåg för några år sen att d fanns ett telefonnummer man kunde ringa där en röst sa den aktuella vindstyrkan, både medel o topp.
    Styrkan angavs alltid i km/h o den mättes ifrån nånstans på Marstrand.

    Jag har googlat satan men inte hittat nåt, vet att d va en lite udda tjänst men d måste ju finnas nåt liknande nån annan stans i landet!? eller!?

    Den gamle gode brillbiffen Rambo tippsade mig just om “www.radar4u.com” o den visa ju lite siffror o d lär finnas många fler…men ändå…vart hände m den där goa sidan!?

    Nån mer som använde den förr?

    Om inte….ha d fett!

    mattias-j svarade 13 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • pss234

    Medlem
    22 oktober, 2010 vid 05:39

    här är nummret du tänker på 0303-235506

  • zehlertz

    Medlem
    22 oktober, 2010 vid 23:13

    tänkte just skriva ; “Määääktigt:)))))”

    men provade nummret o d går bara fram massa signaler …så d lär ju vara numret hem t ngn stackars pensionär som ja väckte mitt i natten…

    o på hitta.se finns d som vanligt ingen info (har ngn hittat ngn sämre piss-site för nummer info!?!?!? dom suger ju såååå mkt purjo.

    e du säker på att numret du skrev e rätt….eller va d hem t ngt gammalt ex du e sne på?! 😉

    ….e d ingen annan som använde d numret förr??

  • pss234

    Medlem
    23 oktober, 2010 vid 07:59

    anväde det senast i våras så de har väl lagt ner den det var väl till privat flygare om jag mins rätt för de sa flyg lugnt i slutet av samtalet

  • mattias-j

    Medlem
    23 oktober, 2010 vid 13:23

    011-19 14 05 När du blir välkomnad trycker du 4# så får du vinden på Marstrand.
    2# är Landsort, 1# är Norrköping, 5# är fyren utanför Kalmar hamn, 8# är Visby m.fl.

    Sjukt bra nummer att ha!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Finns d gamla "vind-numret" i marstrand kvar?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.