Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Finns det en freestylebräda som tål nåt?

• Finns det en freestylebräda som tål nåt?

Publicerad av tropic på 30 juli, 2003 vid 20:54

Jag har surfat en liten stund nu och tycker att det börjar bli långtråkigt att köra fram och tillbaka på min gamla slalombräda. Jag funderar därför på att köpa en freestylebräda (helst inte splirrans), men finns det nån som man kan bära utan att ha silkeshandskar på sig? Jag har hört de mest skrämmande historier om hur lätt de går sönder. Min bror träffade en snubbe som hade trampat rakt igenom sin.

Jag är inte ute efter det där extra hektot lättare, snarare tvärt om, om det gör att brädan håller bättre!

Tacksam för tips

/Perra

oskie svarade 21 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • oskie

Medlem
    30 juli, 2003 vid 21:04

kanske självklart, men fanatics skate-brädor har padding över nästa hela brädan och det skyddar ju en hel del…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Finns det en freestylebräda som tål nåt?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.