Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Finns det ingen rättvisa längre…..

  • Finns det ingen rättvisa längre…..

    Publicerad av mang-e på 14 augusti, 2008 vid 10:23

    Wtf….gissa var Sundsvall ligger nånstans….hur är detta möjligt….gah….:mad:

    Antar att det är väl bara att fortsätta pilla ludd å glo på OS då…
    0.jpg

    hollister svarade 15 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • kvabbso

    Medlem
    14 augusti, 2008 vid 11:20

    flytta till varberg 😀

  • mang-e

    Medlem
    14 augusti, 2008 vid 11:29

    @kvabbso 490225 wrote:

    flytta till varberg 😀

    Nja, verkar vara sånt bråk i sandlådan med kitare odyl…trivs bättre här där alla lever i symbios (trots saknaden av kuling “streck”):wink:

  • svenne

    Medlem
    14 augusti, 2008 vid 11:42

    Det är lugnt för din del då du kan trösta dig med att jag har det värre, här blåser det ÖRN och jag kan inte dra till surfet (ja, såtillvida jag inte vill bo ihop med en arg fru resten av livet…). Smaka på den.

  • nachoman

    Medlem
    14 augusti, 2008 vid 12:02

    Och själv sitter jag fast på jobbet en massa timmar till, trots örnvindar! Det bara viner i träden utanför kontoret!!!
    Nu får prognoserna se till att hålla vad de lovar för nu jäklar blir de nattsurf…

  • mang-e

    Medlem
    14 augusti, 2008 vid 12:31

    @Svenne 490240 wrote:

    Det är lugnt för din del då du kan trösta dig med att jag har det värre, här blåser det ÖRN och jag kan inte dra till surfet (ja, såtillvida jag inte vill bo ihop med en arg fru resten av livet…). Smaka på den.

    Nu känns det bättre MEN jag kommer nog att drömma mardrömmar inatt…”arg fru resten av livet”….gulp…

  • surfslusken

    Medlem
    14 augusti, 2008 vid 12:37

    @Svenne 490240 wrote:

    Det är lugnt för din del då du kan trösta dig med att jag har det värre, här blåser det ÖRN och jag kan inte dra till surfet (ja, såtillvida jag inte vill bo ihop med en arg fru resten av livet…). Smaka på den.

    Ähh…varför leva med en sne fru, betydligt mkt lättare att fixa en ny fru än pricka in en bra dag me kuling i sverige!
    Eller som sagts ovan: Flytta till Varberg, här finns både surf o fru material!

  • slim_jim

    Medlem
    14 augusti, 2008 vid 13:32
    Nachoman;490246 wrote:
    Och själv sitter jag fast på jobbet en massa timmar till, trots örnvindar! Det bara viner i träden utanför kontoret!!!
    Nu får prognoserna se till att hålla vad de lovar för nu jäklar blir de nattsurf…

    Samma läge här…

    Sitter fast på jobbet och träden håller fan på välta utanför kontoret :mad2:

    Ska bara sticka o köpa en vattentät ficklampa att tejpa fast på huvudet direkt efter jobbet, sen blir det ut på vattnet tills man spyr :laugh:

  • hollister

    Medlem
    14 augusti, 2008 vid 18:19

    Work is for people who don’t surf……:cool2: …

    Synd att man jobbar…….:frown:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Finns det ingen rättvisa längre…..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.