Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Finns det intresse för mIRC-kanal, FTP-server eller DC-hub?

  • mons

    Medlem
    15 augusti, 2002 vid 12:07

    så sant, nä det är nog bra som det är… det börjar ju komma riktigt mycket filmer nu ju. men lite kitefilmer skulle inte skada smile.gif

  • steffo

    Medlem
    15 augusti, 2002 vid 12:23

    Nu ligger det ett inlägg under favoriter med adressen till FTP servern.

    Hur många samtidiga användare tillåts? Det borde kanske höjas lite?

  • tomtenissen

    Medlem
    15 augusti, 2002 vid 13:36

    Perfa, har också flyttat allt nytt dit det ska vara… Herregud så mkt ni laddat upp!! Tackar så mkt!!! Finns för närvarande [bold]783 mb[/bold] extrem vindsurfing!!!! Maxgränsen för antal användare ligger på 15 pers tror jag, och den är jag inte så benägen att hlja p.g.a en 0.5mbits lina. Dock så finns det en gräns på 2 connections/ip, och enligt loggarna är det förvånansvärt många som inte kommer in p.g.a för många med samma IP. Förstår inte detta riktigt, är väl inte så vanligt att man har mer än 2 klienter öppna samtidigt?? Mysko… Och du som får 404, finns tre sätt: högerklicka på filen, väl spara som, eller ta ctrl+c och sedan ctrl+v där du vill ha den, eller använd “riktig” ftp-klient.

    Ha det gött och ladda för allt ni är värda!

    //Eli

  • joeithafish

    Medlem
    15 augusti, 2002 vid 21:36

    a det tog ju ett tag innan jag fick det att funka men nu trillar filmerna in en efter en. har nog mest vågsurf bilder o filmer men dom kanske får va med ändå?
    klockren idé, jag vet inte vad du har gjort, vad det e jag själv gör men det verkar ju gå bra så vem bryr sig?

Sida 6 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Finns det intresse för mIRC-kanal, FTP-server eller DC-hub?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.