Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Finns det någon surfbutik i Helsingborg?

  • Finns det någon surfbutik i Helsingborg?

    Publicerad av roggan på 27 mars, 2013 vid 17:56

    Ska till Helsingborg i påsk och tänkte passa på att köpa Luva,skor, hanskar mm. Om det inte finns någon surfbutik i Helsingborg undrar jag vilken som är närmast och som har ok sortiment och kan tänkas ha öppet i Påsk?

    markuswake svarade 8 år sedan 8 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • pjoter

    Medlem
    28 mars, 2013 vid 05:40

    Finns lite utanför landskrona och har lite mystic luvor skor och handskar hemma. Säger du storlek kan jag säga mer exakt vad jag har hemma.

  • roggan

    Medlem
    28 mars, 2013 vid 14:31

    Normalt har jag ca 44 i skor. Men med Mystic så har man ju inte en aning om vad man har för storlek tyvärr.
    Handskar och luva vet jag inte vad jag har för storlek. Tänkte ta med min hjälm och se om det finns någon luva som är liten nog att passa under hjälmen men samtidigt måste den ju vara varm. Får köra utan hjälm till det blir varmare i värsta fall.
    Hade varit bra om du har nått som är varmt och kan passa. Tänkte slippa åka till Malmö eller Varberg om det går.

  • kneepad

    Medlem
    28 mars, 2013 vid 15:12

    Jag har 44 normalt och från pjoter fick jag Mystic Blade stl 46. Den kändes lite trång i stortån först, men är perfekt efter ett tag. Trodde aldrig man skulle få i en Mystic Metalite Sock Split-Toe också, men den slinker ju liksom på plats utan på problem. Lättare att ta av och på skon också med strumpan på, konstigt nog.

  • pjoter

    Medlem
    28 mars, 2013 vid 20:26

    skickar ett privat mess med mer info.

  • mag

    Medlem
    28 mars, 2013 vid 20:40

    Ohana i Halmstad?
    Kanske även Söderpiren har öppet?

  • borste

    Medlem
    29 mars, 2013 vid 12:32

    Alpingaraget i Hbg säljer surfprylar

  • nolcap

    Medlem
    29 mars, 2013 vid 13:08

    No Limit Sports i Lomma säljer Takoon, Blade kites och Shinn brädor, även selar å sån’t men osäkert om det finns de tillbehör du söker.
    Trevlig Påsk!
    /CC

  • davids

    Medlem
    30 mars, 2013 vid 20:12

    Fast ingen av butikerna ni nämner, förutom Alpingaraget, ligger ju i Helsingborg.. Så svar på frågan är Alpingaraget..

  • markuswake

    Medlem
    25 april, 2016 vid 08:23

    Ok, denna tråden är ju inte purfärsk. Men om någon trots allt råkar se detta så har vi på http://www.boardclub.se öppnat upp en surfbutik / Showroom på Råå, i hamnen. Där hittar du allt för kite med komplett sortiment från Slingshot och ride engine. Kom gärna förbi på en kopp kaffe.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Finns det någon surfbutik i Helsingborg?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.