Senaste nytt Forums Övriga Off Topic "Fishing under Ice"

  • "Fishing under Ice"

    Publicerad av tin-tin på 6 januari, 2012 vid 14:04

    Kolla in [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=VIs00QjiJZQ”]den här videon[/ame]. Riktigt läckert om ni frågar mig. Kan inte heller riktigt sätta fingret på hur de filmat det, läste i kommentaren att det är filmat upp och ner men kan ändå inte riktigt förstå hur. Hehe. Kanske är det min hårfärg som står i vägen.

    nolcap svarade 12 år sedan 6 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • pripps

    Medlem
    6 januari, 2012 vid 15:10

    Dom har väl blåst upp sina kompensatorvästar så att dom flyter mot undersidan isen ! Lr ? 🙂

  • tin-tin

    Medlem
    9 januari, 2012 vid 17:08

    Ja, jag hörde någon annan som sa det.. Det korsade inte ens min tanke. :blush:

  • karl-petter

    Medlem
    9 januari, 2012 vid 23:02

    Som van dykare var det uppenbart att det är filmat uppochned. Tex sjunker luftbubblorna från deras utandningsluft vilket aldrig händer i normala fall! Att dyka upponed är riktigt ballt:) dock aldrig testat under isen.

  • ubaten

    Medlem
    9 januari, 2012 vid 23:42

    var dykare i ett tidigare liv innan vindsurfingen tog mig isdyk är bland det trevligaste som finns. sikten är toppen upp och ned i torrdräkt är kul om man vet hur man tar sig därifrån har sett en del nybörjare fastna upp och ned . ser ganska kul ut , man måste göra en kuller byta för att flytta luften till rätt position igen .

  • tin-tin

    Medlem
    10 januari, 2012 vid 16:35

    Åh det måste vara helt fantastiskt! Men paniken att faktiskt befinna sig under is vet jag inte om jag skulle klara, men å andra sidan är jag ju inte heller dykare så 😉

  • ubaten

    Medlem
    10 januari, 2012 vid 21:11

    lite samma känsla som när man planar i stropparna med hängsele adrenalin och åter adrenalin finns inget bättre .
    När man dyker under isen så är det med linor som säkerhet samt så brukar vi skotta upp ett spindelnät att orientera sig efter bara att följa mönstret inåt för att hitta hålet .

  • tin-tin

    Medlem
    11 januari, 2012 vid 15:39
    ubåten;679297 wrote:
    lite samma känsla som när man planar i stropparna med hängsele adrenalin och åter adrenalin finns inget bättre .
    När man dyker under isen så är det med linor som säkerhet samt så brukar vi skotta upp ett spindelnät att orientera sig efter bara att följa mönstret inåt för att hitta hålet .

    Ah okej, spännande! Har tänkt ta en dykkurs i Australien i vinter faktiskt. Får se hur jag klarar av det, vill så gärna men samtidigt börjar paniken komma.

  • romoslimb

    Medlem
    9 april, 2012 vid 11:42

    À ïî óòðó äåòêè, èäóùèå â øêîëó, áóäó ïëàêàòü ãîðüêèìè ñëåçàìè íàä òðóïèêîì ñîáàêè èëè íàä åå ïîñëåäíèìè âçäîõàìè……Ðàäîñòè îò âíåçàïíî ñîñòîÿâøåãîñÿ òðóäîóñòðîéñòâà îí ïî÷òè íå ÷óâñòâîâàë. ñêà÷àòü ïðîøèâêó äëÿ u8110 Ñ êàêîé áîëüþ åìó òå ñëîâà âñïîìèíàþòñÿ.Îí ÷òî, åäèíñòâåííûé è íåïîâòîðèìûé â ãîðîäå ñ òàêèì ìåãàñåêñóàëüíûì ïîòåíöèàëîì?. 10873803684 ñóäîêó ïðèêëþ÷åíèÿ êëþ÷ ñêà÷àòü http://santeh-centre.ru/forum/viewtopic.php?f=4&t=2

  • romoslimb

    Medlem
    9 april, 2012 vid 11:42

    Èðèíà Áèëûê – Ìîÿ Ëþáîâü46.Íî ïîìîãèòå ïîæàëóéñòà ñ êàðòèìè… yjdjcnb ghbvjhmz Ïîñëå âêëþ÷åíèÿ íàáëþäàåòñÿ ñëåäóþùåå: çàïóñêàåòñÿ íà íåñêîëüêî ñåêíä âåíòèëÿòîðû íà ïðîöåññîðå, âèäåîïëàòå ïîäàåòñÿ 12Â.Âïå÷àòëåíèÿ: çâó÷îê íå î÷åíü.. 10873645164 ñêà÷àòü ïîñëåäíåå îáíîâëåíèå 03.12.08. äëÿ nod 32 2.7 http://beautyfm.ru/viewtopic.php?p=1105#1105

  • romoslimb

    Medlem
    9 april, 2012 vid 11:44

    È åù¸ îíè óâåðåííû, ÷òî ñêà÷àòü ôèëüìû áåñïëàòíî â õîðîøåì êà÷åñòâå íå ïîëó÷èòñÿ.Íî Òàòàðñêèé, áðåäÿ ê ìåòðî ñ ïàïêîé ïîä ìûøêîé, áûë ðàâíîäóøåí ê åãî òðåáîâàòåëüíûì ïîçûâàì. ñêà÷àòü ôèëüì îíëàéí ïèðàíüè À åù¸ ëó÷øå ÷èòàéòå âñåãî Ðåìàðêà!Èìåííî â ñâÿçè ñ ÷åòûðåõñîòëåòèåì ýòîãî çíàìåíàòåëüíîãî ñîáûòèÿ Îðãàíèçàöèÿ Îáúåäèíåííûõ Íàöèé îáúÿâèëà 2009 ãîä Ìåæäóíàðîäíûì ãîäîì àñòðîíîìèè.. 10873345137 ñêà÷àòü ðóñèôèêàòîð vista 64 http://jennydark.ru/guestbook.html

  • nolcap

    Medlem
    18 april, 2012 vid 21:05

    Jag fattar inte. Fick dom någon fisk eller?
    /CC

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic "Fishing under Ice"

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.