Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fiskebäck efter jobbet idag onsdag?

  • basse

    Medlem
    15 augusti, 2007 vid 08:28

    Funderar på TT istället. Men orkar jag inte ner dit blir det Klubben helt klart. Var nere och kollade vid 06.30 men det var inte så mycket vind så jag hoppade över morgonpasset. Det var platt saaatan dock.

  • memark

    Medlem
    15 augusti, 2007 vid 10:19

    Jag drar dit strax. Av mätarna att döma är det för mycket vind för mig just nu, så jag är säkerligen kvar vid 16-17-tiden när/om det mojnat lite.

  • supergleiter

    Medlem
    15 augusti, 2007 vid 10:59

    Måste ju dit o bli av med lite abstinens men nån som har koll på när det ska sluta regna?

  • pederboy

    Medlem
    15 augusti, 2007 vid 11:14

    Basse, var du i TT imorse?
    Sjögräs?

  • pure

    Medlem
    15 augusti, 2007 vid 11:17

    @Supergleiter 405649 wrote:

    Måste ju dit o bli av med lite abstinens men nån som har koll på när det ska sluta regna?

    Enligt DMI:s prognoskort så kanske det slutar regna vid 20:00 .. men det skall väl mer eller mindre smådugga hela tiden 🙁

  • basse

    Medlem
    15 augusti, 2007 vid 12:18

    @Pederboy 405654 wrote:

    Basse, var du i TT imorse?
    Sjögräs?

    Nä.. Fiskebäck!

  • mbkpeter

    Medlem
    15 augusti, 2007 vid 16:49

    TT, fiskebäck, … Tyckte jag såg en ordentlig ansamling göteborgare (du med Basse?) i Lejet. Kanon eftermiddag. Bra vinkel och tendens till hoppramper.
    Danne K bjöd upp till riktigt kappsegling. Speed i Lejet är kul. Nu ger jag fan upp allt som har med segelsnurrning att göra, i alla fall mina försök.
    Dessutom levererade Olandersson fin åkning. Alltid nice att se.

  • danneman

    Medlem
    15 augusti, 2007 vid 18:53

    ja fan va nice dag i lejet fick laddat både bakåt å framåt 😀 på förmiddagen vart det fin fin cross on med fina ramper. 4.7 vind..

  • basse

    Medlem
    16 augusti, 2007 vid 06:39

    Jo… det blev en bom-körning till Lejet. Det var guppi-guppi när jag var där och jag tyckte inte det såg inbjudande ut utan mötte upp folket som var på G ner i TT istället. Där slet jag till knät i en i-slajder så nu kan jag knappt gå.

    Jätte bra dag!!! Störtnöjd helt klart. Jag som skulle ge junisarna en riktigt omgång på lördag. Får se om det går. Skall handla stödförband idag.

    Hörde senare av Hellman att de hade haft det ganska bra i Lejet till slut. 5.3 verkar ha varit storleken som funkade bäst .. .eller?? Ja ja… det kommer väl fler dagar.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fiskebäck efter jobbet idag onsdag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.