Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fiskebäck fredag kväll med happy ending?

  • lance

    Medlem
    22 september, 2011 vid 16:29
    Alohasurfer;670745 wrote:
    Nån som är på? Kommer va där från kl 18 och sen after surf, ut och ta en bira?

    Blev förkyld i går kväll men hinner jag kurera mig tillräckligt är jag på Aloha 🙂

  • pepa

    Medlem
    22 september, 2011 vid 19:03

    Planerar att vara där 16:30!

  • windyboy

    Medlem
    22 september, 2011 vid 19:42

    Jag är sugen. Ska satsa på att vara där 17.00. Riggar man på tippen söder om hamnen?

  • pepa

    Medlem
    22 september, 2011 vid 19:59

    Här finns förslag på riggningsplats [ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=83880″]Fiskebäck torsdagkväll 22/9 – http://www.Surfzone.se[/ame%5D

  • alohasurfer

    Medlem
    23 september, 2011 vid 05:45

    Härligt! Jag åker ut så fort jag kommer hem från fjollträsk. Ät massa vitlök, ta en whisky och kom ut Lance! 🙂

  • lance

    Medlem
    23 september, 2011 vid 07:21

    Tajt och dricka Whiskey och köra bil till spoten bara. Bor ju bara 5 min ifrån så jag tar kanske en halvflaska och vinglar ner….. Hmmm blir jag inte frisk kommer jag kanske ner och hälsar på i alla fall. 🙂

  • mangsta

    Medlem
    23 september, 2011 vid 12:32

    Happy endings och surf…nu blev man rätt sugen, bra att allt ligger blött i en hög i bilen oxå…:)

  • alohasurfer

    Medlem
    23 september, 2011 vid 14:52

    Klart du gör Lance, då kan du ju filma och plåta lite 😉 Grejerna torkar fort i dagens vind Mangsta! 🙂

  • lance

    Medlem
    23 september, 2011 vid 15:53

    Du hade nog inte kommit när jag var där. Ser ju sk**najs ut där ju. Jag undrar bara varför man inte launchar på fiskebäcksbadet i stället så man slipper kryssen. Iofs driver man inte in till launch spot vid haveri men det kan man ju leva med tycker jag.
    Nästa väst och oförkylt så är jag där. 🙂

  • pepa

    Medlem
    23 september, 2011 vid 17:31

    Det var fint. Men för guds skull säg inte hur fint det var, då kommer vi ha halva Sverige där nästa gång. Secret spot haha!

  • bjarmark

    Medlem
    23 september, 2011 vid 18:18

    Fin surf idag! Ja – det är nog bäst att hålla det secret. Kan nog bli lite trångt i sundet om det blir mycket folk…tyckte det var trångt när jag var själv där idag.

  • alohasurfer

    Medlem
    23 september, 2011 vid 19:20

    Helt värdelös spot, totalt slöseri med tid att åka dit, bara så ni vet 🙂 Najs att se er där idag grabbar, även om det bara va på parkeringen och jag slutligen fick köra helt själv i skymningen. Vi ses på nån helt annan spot nästa gång det blåser bra västliga! 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fiskebäck fredag kväll med happy ending?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.