Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fiskebäck – Shitbay, liten vädjan

  • Fiskebäck – Shitbay, liten vädjan

    Publicerad av glader på 17 oktober, 2008 vid 12:55

    Det ser ut att kunna bli rätt mycket vind och därmed mycket surfare i Shitbay de närmsta dagarna. Skulle bara vilja slänga in en lite vädjan: När ni startar från hamnsidan, kolla alltid i lovart om det är surfare på ingång. I så fall, vänligen invänta starten tills de fått gippa (eller göra sitt trick). Fick avbryta så himla många gippar senast för att folk drog igång precis framför mig. Då blev jag själv ett hinder för inkommande bakom mig, o.s.v….

    Liten blick i lovart så blir flytet bättre för alla och alla blir gladare!

    glader svarade 15 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • lillhagen

    Medlem
    17 oktober, 2008 vid 13:37

    Bra förslag!

    Och ni som ska vila, ta gärna några extra steg in i viken så att det inte ligger massa folk utspridda där det är som bäst att tricka och gippa…

    Ses i (skit)viken!

  • hakman

    Medlem
    17 oktober, 2008 vid 14:55

    Ligg för helvette inte och plaska med nybörjargrejer vid fendern heller, då blir det headbonk-flaka som åtgärd.

  • ian

    Medlem
    17 oktober, 2008 vid 15:07

    @Hak 508920 wrote:

    Ligg för helvette inte och plaska med nybörjargrejer vid fendern heller, då blir det headbonk-flaka som åtgärd.

    har själv köpt proffsgrejor just på grund av detta

  • hakman

    Medlem
    17 oktober, 2008 vid 15:22

    @Ian 508924 wrote:

    har själv köpt proffsgrejor just på grund av detta

    Bra löst.

  • surfslusken

    Medlem
    17 oktober, 2008 vid 16:04

    @Hak 508920 wrote:

    Ligg för helvette inte och plaska med nybörjargrejer vid fendern heller, då blir det headbonk-flaka som åtgärd.

    Haahaaa!!! You go HAK!! Blir SÅ glad varje gång ja ser lite äkta hets åsikter istället för all denna tröttsamma stryka medhårs-politiskt korrekta mjäk falska dravvlet här på konfen!

    Synd bara att man så sällan ser sån:(

  • glader

    Medlem
    17 oktober, 2008 vid 16:09

    Hrm, jag hoppas jag inte startat en tråd som gjort att nybörjare skulle känna sig mindre välkomna i Fiskebäck. Det var verkligen inte avsikten utan bara en fråga om att hålla uppsyn och visa hänsyn oavsett nivå.

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fiskebäck – Shitbay, liten vädjan

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.