Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fiskebäck – Speedjanne

  • rogerw

    Medlem
    20 mars, 2004 vid 17:00
  • getwet

    Medlem
    20 mars, 2004 vid 17:03

    Underbar flex Janne!

  • rogerw

    Medlem
    20 mars, 2004 vid 17:03

    .

  • fantomen

    Medlem
    20 mars, 2004 vid 19:21

    7.0 i dagens vind? låter mycket. Jag landsurfade med 4.5 och var överriggad stundtals:P i väntan på min bräda…

  • ian

    Medlem
    20 mars, 2004 vid 19:34

    men vad gör han när han tror att ingen ser? jo, han övar upp sina freestyletalanger! Rykten gör gällande att “SpeedJanne” kommer att ta segelsnurrvärlden med häpnad igenom att helt oväntat dyka upp i finalheatet i SM på Öland och visa var skåpet skall stå med ett antal hemmagjorda trick under det nya artistnamnet “FreestyleJanne”. Alltså är hela långracet och slalomtävlingarna endast en ridå för att ingen skall ana något.
    Själv förnekar Janne alla “anklagelser”.

    Här är en bild från ett tillfälle då han trodde att ingen såg. Ser misstänkt likt ut en finfirst-clewfirst taildive.

  • speedjanne

    Medlem
    22 mars, 2004 vid 22:11

    En till bild på det finfina kittet.Givetvis repade man fenan ett par cm,ger mig fan på att grunden i Fiskebäck flyttar sig på vintern mad.gif

  • ian

    Medlem
    22 mars, 2004 vid 23:48

    hehe, spelar ingen roll om de flyttar sig eftersom det ändå finns så många =)

    http://www.gwc.se/templates/main.asp?iMenuID=258

    kan ta lite tid att ladda filmen men vänta bara, den är på 10MB

  • gegga

    Medlem
    23 mars, 2004 vid 07:24

    Härligt att se att det satsas kulor på speed
    Ny sonic med nitro 5!! Det svider i plånboken det.
    Hur går förresten sonic 100 an? Tycker att den är nästan lite för bred för min smak 58cm på 100 liter, borde ta
    ganska stora segel. Kan vi få ett omdöme om brädan tack!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    24 mars, 2004 vid 09:24

    Speedjanna. Vad tyckte du om Nitro 5 7.0?? Hur är den ur användarsynpunkt? mad.gif

  • speedjanne

    Medlem
    24 mars, 2004 vid 09:42

    Vet inte om jag kan ge ett riktigt svar efter första gången med frusna händer huva mm.. Men gick snabbt som fan botten draget var också bra,men var aldrig så där gott grisöverriggad någongång det är ju då man får se vad det går för. Brädan var helt underbar kändes större än 100l snabb,gick lugnt och fint i choppet.Det bästa av allt var nog gipparna den behöll farten rätt igenom utan att bromsa upp trots min 90kg pizzakropp crazy.gif tror nog att den kan ta en 7.6 lätt och det är ju bra för en 100litare.Skall bli intressant att köra mot någon annan och se om det är någon speed i den.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fiskebäck – Speedjanne

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.