Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fiskebäck tisdag 10/6

  • oden031

    Medlem
    11 juni, 2008 vid 08:57

    Det var t.o.m på nyheterna, på Rapport med andra ord! Inte varje dag Fisken visas upp där:)

  • ian

    Medlem
    11 juni, 2008 vid 09:53

    @Lillhagen 474051 wrote:

    Tja! Jag dyker upp vid 18-tiden om bara SJ håller tidtabellen…

    Ian, jag har en oplockad gås med dig… Är du där ikväll kommer jag sprejja dig så hårt va!

    Nån som hittat en kvarglömd nyckel inne i klubbstugan efter söndagens surf? Glömde min nyckel på den korta bänken på vänstersidan i omklädningsrummet…

    //Henke

    klart du är revanchsugen efter de makabra sprayarna jag fick in sist. modigt av dig att resa dig och försöka på nytt efter att ha blivit överkörd så totalt!

    och ja, din nyckel ligger i das klubbhaaaus. tar hand om den åt dig 😉

    spray it don’t say it!

  • ian

    Medlem
    11 juni, 2008 vid 09:54

    @pure 474092 wrote:

    När riggade på så var det nån med stor kamera där och filmade (antagligen tv) dom som var ute och surfade.. Nån som sett nått på vädret eller nyheterna?

    västnyttarna. gå till svt, leta fram västnytt och sedan inslaget om färjorna som har problem i stormen

  • pure

    Medlem
    11 juni, 2008 vid 09:58

    @Ian 474154 wrote:

    västnyttarna. gå till svt, leta fram västnytt och sedan inslaget om färjorna som har problem i stormen

    Hittade det.. tack

    http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1169809

  • wilper

    Medlem
    11 juni, 2008 vid 13:14

    Attans att man inte kom med, precis där hoppade jag ochså av för att inte åka in berget. Vem är det som gör hoppet förresten?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fiskebäck tisdag 10/6

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.