Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fisken i gryningen!

  • Fisken i gryningen!

    Publicerad av lillhagen på 17 augusti, 2009 vid 20:24

    Uppstigning 05.30, stämmer verkligheten med prognosen kommer det bli ruggigt bra i Shitbay. Jag och Kelso (utan melon hjälm?) är där i så fall vid 6 bläcket…

    Danneman vi kommer inte byta spot… Eller? Rambo ska ni köra i Bajslanda?? :cool2:

    //Henke

    oden031 svarade 14 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • johnjrambo

    Medlem
    17 augusti, 2009 vid 21:15
    Lillhagen;567740 wrote:
    Uppstigning 05.30, stämmer verkligheten med prognosen kommer det bli ruggigt bra i Shitbay. Jag och Kelso (utan melon hjälm?) är där i så fall vid 6 bläcket…

    Danneman vi kommer inte byta spot… Eller? Rambo ska ni köra i Bajslanda?? :cool2:

    //Henke

    HAHaHA ,reverse man vasap?, passa dig för Danneman han blir tokig:grin: Rambo drar till waves i apel imön :cool2:
    Rocka på i shitbay era shitheads så ses vi!
    Ps. kläm kelso på pungen från mig

  • danneman

    Medlem
    17 augusti, 2009 vid 22:01

    Möjligt att jag dyker upp å smackar av nåra loops. Men räknar inte med att nån e där whereever you are!!:tongue:

  • hakman

    Medlem
    18 augusti, 2009 vid 06:55

    Calle och Nikke? Innan 11 eller?

  • lillhagen

    Medlem
    18 augusti, 2009 vid 17:36

    Om ni undrar så sög det pung imorse… planade tre fyra vändor sen var det skit skit skit… :mad2: Verkar som ni hade bättre flyt på dagen när andra var tvugna att jobba :frown:

    Nä nu får det fanimej vara nog med vind på natten och på dagen när man jobbar… Hädanefter får det endast blåsa mellan kl 17-22 på vardagar och 10-22 på helger!

  • jalla

    Medlem
    18 augusti, 2009 vid 18:16

    @jOHNjRAMBO 567768 wrote:

    HAHaHA ,reverse man vasap?, passa dig för Danneman han blir tokig:grin: Rambo drar till waves i apel imön :cool2:
    Och var var du då?? var kanon i Apel mellan 8.30 och 13.00 såg ingen Rambo dock…

  • oden031

    Medlem
    18 augusti, 2009 vid 21:31
    Lillhagen;568020 wrote:
    Om ni undrar så sög det pung imorse… planade tre fyra vändor sen var det skit skit skit… :mad2: Verkar som ni hade bättre flyt på dagen när andra var tvugna att jobba :frown:

    Nä nu får det fanimej vara nog med vind på natten och på dagen när man jobbar… Hädanefter får det endast blåsa mellan kl 17-22 på vardagar och 10-22 på helger!

    Jag var oxå på väg ut imorse efter nattens jourpass på jobbet, men ångrade mig i sista sekund när jag såg Reab mätaren.
    Synd att det inte va bättre för dig, men vi får hoppas på nya tag på torsdag kanske:)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fisken i gryningen!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.