Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fisksession ikväll.

  • Fisksession ikväll.

    Publicerad av ian på 26 augusti, 2008 vid 14:50

    eftersom ingen vill köpa min 5.8a kan jag lika gärna sticka ut med den själv!

    börjar röra sig på både reabs och onsalamätaren nu. känns som en shitbaysession.

    hakman svarade 15 år, 8 månader sedan 13 Medlemmar · 38 Svar
  • 38 Svar
  • stefan_gbg

    Medlem
    26 augusti, 2008 vid 15:24

    Blir det någon vind idag?
    Jag sitter på jobbet och funderar på om jag skall hem eller till B-landa.

  • hakman

    Medlem
    26 augusti, 2008 vid 15:35

    oooo it’s going off, it’s going off!

  • ian

    Medlem
    26 augusti, 2008 vid 15:41

    @stefan_gbg 494076 wrote:

    Blir det någon vind idag?
    Jag sitter på jobbet och funderar på om jag skall hem eller till B-landa.

    “read em and weep”

    http://www.radar4u.com/

    http://www.oso.chalmers.se/~weather/

  • thejohan

    Medlem
    26 augusti, 2008 vid 18:14

    jag kan tänka mig lägga ett bud på ditt 5.8 om du fortfarande vill bli av med det. Boxer 2007a va?

  • ian

    Medlem
    26 augusti, 2008 vid 20:58

    @thejohan 494116 wrote:

    jag kan tänka mig lägga ett bud på ditt 5.8 om du fortfarande vill bli av med det. Boxer 2007a va?

    visst, buda på bara 😉

  • hakman

    Medlem
    26 augusti, 2008 vid 21:21

    It went off!
    Vi fick även ett kärt återseende med han som numera går under namnet Mr. Secret.
    Samma tid och samma kanal imorgon eller?
    Det tycker i alla fall DMI.

  • hakman

    Medlem
    26 augusti, 2008 vid 21:26

    Ååå, kolla torsdagen, den kommer att bli så brutal enligt windguru. Det är fan snudd på sjukskrivningsvarning…

  • lillhagen

    Medlem
    26 augusti, 2008 vid 21:37

    Grym kväll ikväll och vinden blev bara bättre och bättre ju mörkare det blev, lovar gott inför dem kommande dagarna i skitviken!

    Ska hålla mig borta från att ladda trick längst in i skiten bara, stenen i ryggen gör sig kraftigt påmind just nu…

    Ses imorgon kväll!

  • ian

    Medlem
    26 augusti, 2008 vid 21:48

    @Lillhagen 494200 wrote:

    …stenen i ryggen gör sig kraftigt påmind just nu…

    Ses imorgon kväll!

    äh, larva dig inte. Det sitter ingen sten kvar, vi såg alla utgångshålet på magen.

  • basse

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 06:40

    Skall försöka visa upp mig i gummit ikväll. Kommer väl ner vid 17 eller så i sånna fall.
    Har du bestämt dig än Lillhagen?

  • hakman

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 08:19

    Dags att tagga till nu, det ska nuka när vi påbörjar vår nattliga invasion av Fbays södra delar. Lock and load fourseven – mycket stenlandningar.

  • kelso

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 08:51

    🙂 Det var kul att smyga in i viken lite anonymt igår. Fick testkört Free från Secretsails. Grymt skönt! Väldigt lättplanat och stabilt.
    Ikväll kommer det gå av!

  • lillhagen

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 09:04

    Inte nog med att stenen i ryggen förstörde min nattsömn, när jag kom till bilen imorse var det punka på ett av däcken… Parkeringen i Fisken är lömsk!

    Var bara att ställa in alla morgonmöten, kavla upp skjortan och sätta igång… i regnet… Fan i helvete va muttrarna satt hårt. Men inget ont utan nått positivt, fick värmt upp ryggen ordentligt så den ska hålla för en ny session ikväll!

    Ses där!

    Basse, verkar som jag har en deal på G med Nicke…

  • ian

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 09:53

    @Hak 494272 wrote:

    Dags att tagga till nu, det ska nuka när vi påbörjar vår nattliga invasion av Fbays södra delar. Lock and load fourseven – mycket stenlandningar.

    förihelvete, vad händer med prognosen? någon som kan förklara varfö det alltid blåser ovanför och under gbg? fram med pannlampan.

  • glader

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 11:18
    Hak;494197 wrote:
    Ååå, kolla torsdagen, den kommer att bli så brutal enligt windguru. Det är fan snudd på sjukskrivningsvarning…

    Häng på en morgonsession så slipper samvetet plåga dig. Jag kommer att vara på vattnet från ca 06:00, kör en och en halv timma och är på jobbet före chefen.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fisksession ikväll.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.