Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fisksession ikväll.

  • basse

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 11:34

    Drar kanske till Åsa istället.

  • ian

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 15:02

    @Basse 494346 wrote:

    Drar kanske till Åsa istället.

    moget att dra till åsa. barnsligaste jävla stället någonsin. stå där på stranden o diskutera vinklar hela jävla dagen om det är det du vill. f-bay kommer leverera totalt imorgon. kanske till och med blir en megalaunchsession i långedrag.

    är på att köra tidigt, så som prognosen ser ut nu.

  • callep

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 17:53

    å tro det eller ej, men lilla calle kanske kommer ur graven och dyker upp i shitbay imorgon. It’s time.

  • ian

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 21:16

    @callep 494452 wrote:

    å tro det eller ej, men lilla calle kanske kommer ur graven och dyker upp i shitbay imorgon. It’s time.

    najsnajs, earlyearly. så som de skriver ner prognoser nu för tiden får man vara glad om det blåser något alls när det väl blivit imorgon

  • ian

    Medlem
    28 augusti, 2008 vid 02:50

    blir det aldrig ljust nu för tiden?

  • hakman

    Medlem
    28 augusti, 2008 vid 06:04

    Men va i helvette… Man vaknar inför bästa dagen och så har någon sandpapprat hela jävla halsen; det kan inte vara sant! Orkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

  • lillhagen

    Medlem
    28 augusti, 2008 vid 09:31
    Hak;494552 wrote:
    Men va i helvette… Man vaknar inför bästa dagen och så har någon sandpapprat hela jävla halsen; det kan inte vara sant! Orkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

    Surt! Sakna dig i viken igår oxå, trodde du fått utegångsförbud eller nått 😉
    Grym session igår kväll, bara jag och en till i skitviken. Ändå var det crowded på riggdäcket. Folk fatta inte att det var bra tryck därinne men jag klagar inte, sällan man får så mycket yta att leka på därinne annars 😀

    Imorse var det riktigt bra! Full power med 4.7 synd bara att man var tvungen att dra till jobbet vid 9… Ian rippade vidare i alla fall

  • ian

    Medlem
    28 augusti, 2008 vid 10:45

    @Hak 494552 wrote:

    Men va i helvette… Man vaknar inför bästa dagen och så har någon sandpapprat hela jävla halsen; det kan inte vara sant! Orkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

    sjukaste dagen att missa. jag körde nästan oavbrutet i fem timmar och ville jäkligt gärna stanna kvar på vattnet men jag var heeelt slut. så jäkla synd. bästa dan! 4.7 och solsken. synd att det dör nu annars skulle jag sovit och kört ikväll också.

  • lillhagen

    Medlem
    28 augusti, 2008 vid 11:10

    Eventuellt möjlitvis kanske tar jag en sväng ikväll oxå, om nu vinden håller sig något sådär… Är ju samma prognos som igår och i förrgår och det var ju helt ok med 5.3an

  • hakman

    Medlem
    28 augusti, 2008 vid 12:56

    Asså de ord jag egentligen vill skriva nu hade fått mig avstängd från konfen.

  • adde

    Medlem
    28 augusti, 2008 vid 12:58

    Varför plattfisk när det finns äppelkaka?

  • lillhagen

    Medlem
    28 augusti, 2008 vid 14:32

    Hehe

    Håkman, vinden verkar hålla i sig… blir nog en kvällssession i skitviken idag oxå :cool2:
    Ett morgonpass och ett kvällspass, inte illa!

  • tompasurfer

    Medlem
    28 augusti, 2008 vid 15:04

    Aloha !!

    Jag drog imorse kl. 05.00 från Götet ner till Apelviken och var på vattnet strax efter kl. 6. Apel rockade fett kan jag meddela för er som inte var där, 4.3 kvadrat och logo vågor med sjysst vinkel (väst-nord-väst). Var tillbaka igen kl. 11.00 i Göteborg efter 3.5 timmars grym vågsegling.

    Har nog inte riktigt fattat varför Fiskebäck ens skulle vara i närheten av sådan segling, tycker mest det är i bästa fall “bump and jump” och en massa kobbar att kryssa mellan. Men det är ju närmare än Varberg eller Åsa om det är därför man väljer Fiskebäck, hoppas ni som seglade där ändå blev nöjda med dagen.

  • lars_k

    Medlem
    28 augusti, 2008 vid 15:10

    Det som är bra med fisken är att det feta SV-choppet vrider in bakom kobbarna utanför riggdäcket. Blir bra vinkel för fet down-the-line. Båtbensinen i vattnet bidrar också till den allmänt radikala atmosfären på spottet.

  • hakman

    Medlem
    28 augusti, 2008 vid 15:22

    @TompaSurfer 494713 wrote:

    Aloha !!

    Jag drog imorse kl. 05.00 från Götet ner till Apelviken och var på vattnet strax efter kl. 6. Apel rockade fett kan jag meddela för er som inte var där, 4.3 kvadrat och logo vågor med sjysst vinkel (väst-nord-väst). Var tillbaka igen kl. 11.00 i Göteborg efter 3.5 timmars grym vågsegling.

    Har nog inte riktigt fattat varför Fiskebäck ens skulle vara i närheten av sådan segling, tycker mest det är i bästa fall “bump and jump” och en massa kobbar att kryssa mellan. Men det är ju närmare än Varberg eller Åsa om det är därför man väljer Fiskebäck, hoppas ni som seglade där ändå blev nöjda med dagen.

    Herregud…

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fisksession ikväll.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.