Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna 1-2/12

  • robb

    Medlem
    30 november, 2006 vid 17:58

    Jag funderar på att sticka till Fituna strax före lunch imorgon (fredag), särskilt om man inte behöver kajka runt ensam för det känns lite vanskligt. SMHIs prognos ser ju OK ut och vem kan motstå frestelsen att surfa i december när tillfälle bjuds!

  • argulander

    Medlem
    30 november, 2006 vid 18:13

    Jag dyker alla gånger upp på lördag om det verkar blåsa tillräckligt. Klas

  • budda

    Medlem
    30 november, 2006 vid 20:44

    kanske lördag

  • bopung

    Medlem
    1 december, 2006 vid 08:13

    Vindmässigt ser det väl inte bombsäkert ut varken lördag eller söndag just nu. Värmen lär nog inte bli några problem – var där förra helgen och frös bara något när man stod på stranden.

  • bjornen

    Medlem
    1 december, 2006 vid 08:54
    Bopung wrote:
    Vindmässigt ser det väl inte bombsäkert ut varken lördag eller söndag just nu. Värmen lär nog inte bli några problem – var där förra helgen och frös bara något när man stod på stranden.

    Håller med, verkar kunna bli lite vind idag men jag kommer inte från jobbet 😡 På SMHI ser det lovande ut för lördagen men inte på windguru…vi får hoppas på SMHI

  • bjornen

    Medlem
    2 december, 2006 vid 08:01

    Någon som ger sig iväg till Fituna idag ? Verkar kunna öka på eftermiddagen om jag förstått de hela rätt. SMHI säger sv 8-12 senare idag

    //Björn

  • robb

    Medlem
    2 december, 2006 vid 09:07

    Jag är sugen på en adventsurf, men det ser ju lite tveksamt ut med vind just nu. Jag ger det en timme till och ser om det verkar öka.

  • bopung

    Medlem
    2 december, 2006 vid 09:32

    Det skall tokregna från lunch och framåt, känns inte helt vindsäkert, tycker ofta att vinden dör när regnet kommer. Hoppas på en bättre prognos för söndagen då regnet dragit förbi.

  • bjornen

    Medlem
    2 december, 2006 vid 10:14

    Jag trotsar regnet och åker dit om någon annan också kommer. Det har ökat på landsort.

  • argulander

    Medlem
    2 december, 2006 vid 10:27

    Ösregnar hos mig, personalfest igår, inte helt fräsch. 9 m/s vid Landsort innebär troligen ca 6 vid Fituna. Passar faktiskt idag. Klas

  • Oregistrerad

    Gäst
    2 december, 2006 vid 11:44

    Ösregn och tveksamt med vind jag passar också (även om det sitter hårt inne).

  • bjornen

    Medlem
    2 december, 2006 vid 14:10

    Hmm, ser ut som man får ta ledigt på tisdag…I alla fall enligt windguru

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna 1-2/12

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.