• electric

    Medlem
    5 maj, 2013 vid 20:20

    Ja, det verkar lovande, med stor chans till sjöbris – eller grundvind som räcker till i sig. Det blir minst en till härifrån Södertälje (och kanske jag själv också; säsongspremiär för mig i så fall). Det blir säkert nån eller några utöver detta; vore konstigt annars.
    /Lars

  • bjornen

    Medlem
    6 maj, 2013 vid 07:29

    Kul! Då syns vi nog där

  • bjornen

    Medlem
    6 maj, 2013 vid 10:10

    Är på fituna nu och det ser ganska bra ut. Gässar och perfekt riktning.

  • bjornen

    Medlem
    7 maj, 2013 vid 10:00

    Det var riktigt bra igår. Åker mot fituna nu. Det vore trevligt att inte segla själv igen.

  • raggarn

    Medlem
    7 maj, 2013 vid 10:20

    hur e de me vattentempen i Fituna…..kallt om man råkar bada..???

  • bjornen

    Medlem
    7 maj, 2013 vid 10:27

    Skulle säga att 5mm dräkt är att rekommendera. I alla fall om det skulle hända något som gör att man måste ligga i längre.

  • raggarn

    Medlem
    7 maj, 2013 vid 10:29

    ok tack för svar…kan ev på torsd om det blir vind..

  • bjornen

    Medlem
    7 maj, 2013 vid 10:51

    Bomkörning! Här blåser det rak V. Har svårt att tänka mig att det blir någon sjöbris 🙁

  • maca

    Medlem
    7 maj, 2013 vid 11:21

    krävs det nyckel för access till Fituna nu?

  • electric

    Medlem
    7 maj, 2013 vid 12:06

    Betr access till Fituna så ansvarar ju Södertörns surfklubb (http://www.sodertornsurf.se) sedan förra sommaren för en bom där. De medlemmar i klubben som så önskar kan mot en engångsavgift om 150 kr få access till surfplatsen. Bara betala in till pg/bg som framgår på klubbens webbplats (under länken “Om …”) så kommer kod och passerkort.

    /Lars
    (kassör)

  • dr-masse

    Medlem
    7 maj, 2013 vid 12:18

    Och det funkar utmärkt, första gången jag fått äkta ‘VIP’-känsla i den här sporten var när jag öppnade bommen ner till Fituna med koden…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.