Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna 23:e juni

  • fastforward

    Medlem
    23 juni, 2008 vid 04:39

    Dalarö eller Brevik funderar jag på.

  • dude

    Medlem
    23 juni, 2008 vid 05:29

    Få se om det funkar med 5.3 idag! 🙂

  • niklasr

    Medlem
    23 juni, 2008 vid 07:54

    Är det Dalarö som gäller idag?

    /Niklas

  • bjornen

    Medlem
    23 juni, 2008 vid 11:05

    Ser bra ut i kväll så jag drar nog dit efter jobbet.

    //Björn

  • tall-jonny

    Medlem
    23 juni, 2008 vid 12:16

    En snabbis i Årsta Havsbad klockan 20:00 när barnen är i säng… 😀

  • phu

    Medlem
    23 juni, 2008 vid 12:38

    Jag siktar på Dalarö efter jobbet idag. Bilen står fullpackad nere i garaget på jobbet och väntar 🙂

  • niklasr

    Medlem
    23 juni, 2008 vid 15:30

    Jag vet att det är asnördigt men det blir Näsaäng i Näsbypark för mig. Enkelt och snabbt att ta sig dit, vore kul om någon annan är där!

    /N

  • nissex3m

    Medlem
    23 juni, 2008 vid 17:57

    NiklasR, var du i Näsbypark? Stod och väntade i en timme på ngt skulle hända (runt 18 snåret), men det fladdrade inte ens i mina WCT brallor…

  • fastforward

    Medlem
    23 juni, 2008 vid 18:44

    Fy sautan va sunkigt det var i Brevik. Kom dit vid 15 till regn och vind. Efter en kvart lade regnet och vinden av och sedan var det total stiltje.

    Fick lite planing i ett kort regnområde vid 17.30, gav upp vid 19.00.

    Borde ha åkt till Dalarö istället. Nu har jag inte surfat ordentligt på en månad snart. Någon som vill köpa en komplett surfutrustning? 😛

  • jps

    Medlem
    23 juni, 2008 vid 21:11

    @fastforward 477055 wrote:

    Borde ha åkt till Dalarö istället. Nu har jag inte surfat ordentligt på en månad snart. Någon som vill köpa en komplett surfutrustning? 😛

    Varför inte? Det har ju blåst riktigt bra ett antal ggr de senaste veckorna.

  • fastforward

    Medlem
    24 juni, 2008 vid 06:29

    @JPS 477140 wrote:

    Varför inte? Det har ju blåst riktigt bra ett antal ggr de senaste veckorna.

    Det har ju det va… Jag tror att det är en komplott mot mig. Jag har haft bilen på verkstad i 9 dagar (det där dörruppslaget i Gålö jag skrev om tidigare), varit uppbokad på jobbet och haft en massa shit planerat på helgerna.

    Men nu får det vara nog, en bomkörning till så ger jag upp den här sporten och börjar virka eller nåt.

  • steffo

    Medlem
    24 juni, 2008 vid 11:24

    Dalarö var bra mellan åtta och nio med 5,3

  • getwet

    Medlem
    24 juni, 2008 vid 16:08

    Fituna sköt av ordentligt idag, japp det är sant! Bara jag och min nybörjarpolare där och körde. Åkte först till Rangsta men insåg blixtsnabbt att min kompis inte kommer att klara av förhållanden där så vi tog en riktig chansning med Fituna. Och mot allt jag trott tidigare så var det hur bra som helst på NV. Visserligen en aning byigt men det var det väl överallt misstänker jag, Fituna blir det fler ggr på NV för min del.

  • dude

    Medlem
    24 juni, 2008 vid 21:29

    …tack för rapporterna

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna 23:e juni

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.