• Publicerad av bjornen på 21 mars, 2014 vid 13:55

    Någon som ska dit i morgon? Kommer man in med förra årets kod? Ska betala avgiften asap. Det ska ju bli sol och 7-10 s-sv på eftermiddagen 🙂

    henryk svarade 10 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • getwet

    Medlem
    21 mars, 2014 vid 15:02

    Jag kommer nog också om jag hittar mina våtisdojjor…..:)

  • electric

    Medlem
    21 mars, 2014 vid 20:26

    @Bjornen 721846 wrote:

    Någon som ska dit i morgon? Kommer man in med förra årets kod? Ska betala avgiften asap. Det ska ju bli sol och 7-10 s-sv på eftermiddagen 🙂

    1) Ja, om vinden ser ut att räcka till (och riktningen är schysst) så kommer vi i alla fall några från “järngänget” i Södertälje till Fituna (det blir femte surfdagen för i år i så fall, varav en vid Fituna, nämligen söndagen för två veckor sedan, då vi var 7 pers där. Snacka om tidig säsong!)

    2) Ja, den kod så gällde i höstas gäller fortfarande.

    3) Betr årets medlemsavgift så bestäms den ju först på årsmötet för Södertörns surfklubb på måndag (se info på http://www.sodertornsurf.se ; alla är välkomna) men en gissning är att det blir 100 kr även i år.

    /Lars

  • hanlar

    Medlem
    22 mars, 2014 vid 07:15

    Jag kommer såklart!

  • henryk

    Medlem
    22 mars, 2014 vid 07:31

    Kommer vinden också ?

  • henryk

    Medlem
    22 mars, 2014 vid 19:36

    Jag kom, och vinden kom… hrmm.. Nåja, kördes 8,7 och 7,7 och ca 6… lite klent för den mindre storlekarna, men en stor sol iaf och 5 gubbs på plats – fin första fitunadag iaf 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.