-
Fituna klar
Nu är det helt öppet på Fituna, bara tuta och åka, på vattnet alltså. Ta det lugnt på grusvägarna.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fituna klar
Nu är det helt öppet på Fituna, bara tuta och åka, på vattnet alltså. Ta det lugnt på grusvägarna.
Gossarna körde på Gisvärd i söndags medan jag testade Väggen i Hundfjället. Osäkert vad som var kallast…
Vi ses på haga GetWet!
C-man
Någon som ska köra på måndag?
Lite sugen på Fituna, SW 5-9 i grundvind – sol & ca 10 grader, sjöbris?
Fler som vill ta premiären?
/André
Om det verkligen blir juste förhållanden så siktar jag på att köra. Men jag tycker tisdagen verkar mer lovande.
Grymt sugen på att ta premiären. Ser bättre ut imorgon men då jobbar jag förstås… Jag åker dit vid lunch.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fituna klar
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.