• staffomania

    Medlem
    10 november, 2008 vid 16:11

    Synd att jag inte såg detta. Var och åkte vid Farstanäs helt ensam. Var rätt bra tryck i mitt minsta segel (5.5) men lite stora vågor för en nybörjare som mig.

  • electric

    Medlem
    10 november, 2008 vid 17:11

    @staffomania 514818 wrote:

    Synd att jag inte såg detta. Var och åkte vid Farstanäs helt ensam. Var rätt bra tryck i mitt minsta segel (5.5) men lite stora vågor för en nybörjare som mig.

    Vad! Var inte ens Hanlar där?? Alltid när jag är där är han där 🙂

    Och hade jag inte varit tvungen att jobba idag så hade jag definitivt joinat dig! Och var det vågor så måste det ha blåst rätt bra!

    Jag hade ju hoppats på morgondagen (tisdag), men nu verkar det som om fronten passerar redan på fm med påföljande vindvrid och vindminskning. Därtill regn 🙁

    /Lars

  • nagelfar

    Medlem
    10 november, 2008 vid 18:17

    Och så några bilder från dagen!

    /johan

  • benke-2

    Medlem
    10 november, 2008 vid 18:54

    Undra flundra?
    Hur mycket blåste det

  • henryk

    Medlem
    11 november, 2008 vid 06:56

    Riggade 5,4 – riggade om direkt till 4,5 – fullt tryck nån timme fram till två halv tre kanske -sen la sig vinden en del för att till slut vrida över mot väst vid 4-tiden…
    usch, gubben på bild tre ser övertung ut…

  • jonasp

    Medlem
    11 november, 2008 vid 20:14

    skum vind igår, va i björkvik o körde 5,3 innan regnet. sen 4,0 ett tag och när solen gick ner dog vinden. mätte upp 17 som mest på udden.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.