Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna öppet igen ca 22 oktober

  • Fituna öppet igen ca 22 oktober

    Publicerad av electric på 5 oktober, 2011 vid 09:50

    Jag upprepar beskedet om Fituna i ny tråd:

    Kontakt har nu tagits med ägaren av Fituna. Krossverksamheten och därmed avstängningen är tillfällig och beräknas pågå ytterligare 14 dagar, därefter kommer det att fungera som tidigare, i alla fall t.v. Det tycks som om vi kan ställa in oss på att vägen öppnar i alla fall till helgen den 22/10.

    Som vi alla sett finns där ibland utbrända bilar och annat. Blir det mer problem med sådant så kommer ägaren att fundera på ev. regleringar av vägen. Ägaren har en positiv inställning till vindsurfing och lösningar kan i så fall komma att diskuteras med Södertörns surfklubb.

    /Lars
    för
    Södertörns surfklubb
    http://www.sodertornsurf.se sodertornsurf@gmail.com

    marangen svarade 12 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • claes6

    Medlem
    5 oktober, 2011 vid 10:36

    Phiew!

    Bra jobbat!

  • petter

    Medlem
    5 oktober, 2011 vid 15:12

    Härligt!

  • swe-496

    Medlem
    5 oktober, 2011 vid 16:58

    Faaaaaaaaan vad kul att höra.. Förstår ägaren till fullo när det gäller brända bilar och annat skräp, det gillar ju ingen av oss som nyttjar Fituna för vindsurfing eller till att njuta av naturen bara.

  • mattsson-andreas

    Medlem
    5 oktober, 2011 vid 17:10

    Det är min syrra och hennes man som äger hela Fituna och dess omgivningar, och det är väl ingen nackdel att brorsan surfar och lobbar för denna ädla sport. (Även om jag håller till på västkusten):)

  • raggarn

    Medlem
    5 oktober, 2011 vid 17:43

    de e ju kanon……..vi behöver mer parkering…bastu….hottub…korvgubbe….publikläktare…..nattbelysning i fjärden…..filmcrew,(koa m,fl)….riggcaddies…shop…mmm…mmm
    🙂 🙂 hoppsan,,,,drömmarna skenade visst iväg….trött i huvet efter 2 bra Närlundadagar…..
    men när kommer Världens första Surfstadium…??

  • mattsson-andreas

    Medlem
    5 oktober, 2011 vid 18:49

    Skall se vad jag kan göra……:)

  • electric

    Medlem
    5 oktober, 2011 vid 21:45
    mattsson.andreas;672026 wrote:
    Det är min syrra och hennes man som äger hela Fituna och dess omgivningar, och det är väl ingen nackdel att brorsan surfar och lobbar för denna ädla sport.

    Ja, jag har förstått att du har en viktig roll för din systers och hennes mans positiva inställning till oss vindsurfare. Bra jobbat! Fortsätt lobba 🙂 !

    /Lars

  • marangen

    Medlem
    21 oktober, 2011 vid 11:45

    Någon som vet status. Öppet imorrn?

  • hanlar

    Medlem
    21 oktober, 2011 vid 12:21
    marängen;673676 wrote:
    Någon som vet status. Öppet imorrn?

    Ska ju bli väst imorn så det funkar ändå inte, kom till Hookipa istället.

  • marangen

    Medlem
    21 oktober, 2011 vid 19:27

    Om du pallrar dig ur tråget i tid så är det SYDVÄST på morgonkvisten. Eller? Biter av efter 3 kalla framför idol…Zzzzzzzzzzzzz.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna öppet igen ca 22 oktober

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.