Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna på lördag

  • Fituna på lördag

    Publicerad av bjornen på 8 december, 2006 vid 11:18

    Någon som vill segla på lördag om prognosen håller ? Nu kan i alla fall inte chefen stoppa mig möjligtvis frugan…:tongue:

    //Björn

    bjornen svarade 17 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • fastforward

    Medlem
    8 december, 2006 vid 12:04

    Satt precis och funderade på det faktiskt… Förhållandevis varmt och blåsigt.

    Hmmm, det blir ju lite jobb med att plocka fram alla grejerna igen och skruva på takräcket. Plus det där ombytet efteråt när man fryser så förbannat. Sedan har jag ju min nya dator att leka med också… Svårt att bestämma mig. Hade det varit i oktober hade jag stuckit direkt men nu hade jag ju faktiskt avslutat säsongen egentligen. 😛

  • xhib

    Medlem
    8 december, 2006 vid 13:03

    Jag siktar på det. Blir nog säsongsavslutning för mig.

  • bjornen

    Medlem
    9 december, 2006 vid 07:51

    @fastforward 353458 wrote:

    Satt precis och funderade på det faktiskt… Förhållandevis varmt och blåsigt.

    Hmmm, det blir ju lite jobb med att plocka fram alla grejerna igen och skruva på takräcket. Plus det där ombytet efteråt när man fryser så förbannat. Sedan har jag ju min nya dator att leka med också… Svårt att bestämma mig. Hade det varit i oktober hade jag stuckit direkt men nu hade jag ju faktiskt avslutat säsongen egentligen. 😛

    Se till och plocka ihop prylarna nu datorn kan du pilla på i kväll. Jag var i samma sits som du för två veckor sedan och jag ångrade inte att jag seglade. Jag åker i alla fall till Fituna idag.

    //Björn

  • bjornen

    Medlem
    9 december, 2006 vid 09:35

    Jag åker nu !

  • argulander

    Medlem
    9 december, 2006 vid 15:11

    Blev ju en mycket bra dag på Fituna, sol och varmt seglade 7,4 och 9,7 och 7,4 igen, ökade på slutet. Somliga seglade 5,9 med tryck för det mesta. Inga som helst problem med kylan. Var ute i 3,5 timmar. Klas

  • bjornen

    Medlem
    9 december, 2006 vid 16:38

    @argulander 353646 wrote:

    Blev ju en mycket bra dag på Fituna, sol och varmt seglade 7,4 och 9,7 och 7,4 igen, ökade på slutet. Somliga seglade 5,9 med tryck för det mesta. Inga som helst problem med kylan. Var ute i 3,5 timmar. Klas

    Kan bara hålla med. Seglade till och med utan handskar idag och det var inga problem. SUUPER !

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna på lördag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.