Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing fituna-söndag?

  • bjornen

    Medlem
    10 augusti, 2008 vid 06:58

    @Mr O 488661 wrote:

    Verkar som det ska blåsa sydväst imorgon em, någon som ska dit?

    Jag funderar om jag ska till Fituna eller Dalarö ? Nackdelen med Fituna är att det ligger ganska långt in och när det inte blir någon förstärkning med bris så tror jag att det kan bli lite tunt med vind. Just nu lutar det nog åt Dalarö. Vinden verkar dyka upp rätt så sent idag så jag avaktar och ser hur det utvecklar sig. Morgondagen ser bra ut med sol och S-SV vindar då kan det nog funka bra på Fituna 🙂

    //Björn

  • tagt

    Medlem
    10 augusti, 2008 vid 07:19

    Blir nog dalarö för mig framåt 15 tiden idag

  • jeppe

    Medlem
    10 augusti, 2008 vid 09:49

    @Bjornen 488690 wrote:

    Jag funderar om jag ska till Fituna eller Dalarö ? Nackdelen med Fituna är att det ligger ganska långt in och när det inte blir någon förstärkning med bris så tror jag att det kan bli lite tunt med vind. Just nu lutar det nog åt Dalarö. Vinden verkar dyka upp rätt så sent idag så jag avaktar och ser hur det utvecklar sig. Morgondagen ser bra ut med sol och S-SV vindar då kan det nog funka bra på Fituna 🙂

    //Björn

    Jag och getwet sticker ner till Nynäshamn, går troligen i vid Lövhagen.

    http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?z=4&mp=%3Cpts%3E%3Cpt%20x%3D%221622613%22%20y%3D%226531698%22%20i%3D%22/images/point.png%22%3E%3Ct%3E%3C/t%3E%3C/pt%3E%3C/pts%3E

    Vi siktar på att vara där vid 15 tiden, verkar som blir mest vind mot eftermiddagen, kvällen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing fituna-söndag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.