Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fitunapremiär

  • Fitunapremiär

    Publicerad av hanlar på 21 april, 2013 vid 16:33

    Idag blev det äntligen Fitunapremiär. Jag och TB på plats. Håkan och Stefan var där men hade inga brädor(!) med sig. Fiskade istället?? Jag körde 6.7 FSW o TB 7.5 och slalom. Bra drag i stort sett hela tiden. Värmen var inga problem tyckte jag, öppna handskar o huva.
    Vägen är riktigt bra, inga problem med lera eller att den var sönderkörd av skogsmaskiner som i höstas, bara att tuta o köra alltså. Låset har stulits eller nåt men det kommer ett nytt snart.

    henryk svarade 11 år sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • raggarn

    Medlem
    21 april, 2013 vid 17:58

    vaaaa!!…… är det isfritt där alltså!!!! 🙂

  • tbsurf

    Medlem
    21 april, 2013 vid 18:29

    Haha.. Letar like- knappen:)

  • henryk

    Medlem
    21 april, 2013 vid 19:45

    @hanlar 709496 wrote:

    Håkan och Stefan var där men hade inga brädor(!) med sig. Fiskade istället??

    Härligt ! Tycker det där med bräda är överdrivet…. Vad gäller på Fituna när det gäller spö och drag (kol förstås) ?! Utan bräda hade ju varit bättre förra året – då hade ju skottkärran inte behövts… Grattis till premiäråk ni andra ! 🙂
    (själv har jag fått nån j… inflammation i axeln så det går knappt att lyfta armen – känns riktigt surt nu förstås. F… har ju inte tid sumpa bort säsongen, har ju fortfarande inte lärt mig det här ordentligt 🙁 )

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fitunapremiär

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.