• militaren

    Medlem
    2 november, 2008 vid 12:43

    det är större krav på fårhållande och utrustning. platt vatten och liten fena. kan kännas lite lättare att ladda på flaka spin då det inte känns lika läskigt än att poppa upp brädan/kicka av från baksidan av en våg.annars är det i princip samma teknik.

  • hakman

    Medlem
    2 november, 2008 vid 12:48

    Haha, carving flaka ju! Jag trodde bara det var lillcalle som gjorde såna på skoj.

    Ladda vanlig flaka, det är skitkul och inte så jättesvårt. När du kan den är det mycket lättare att hålla procenten hög, än t.ex. på spockar eller grubbys.

  • hampuss

    Medlem
    3 november, 2008 vid 15:41

    Hoppas på vind nästa vecka så jag kan testa den:D

  • kapten-k

    Medlem
    9 november, 2008 vid 21:59
  • callep

    Medlem
    10 november, 2008 vid 17:01

    haha fan va cleant. Det är inte lättare än en vanlig flaka om du ska få sån jävla spin som han har. Carving flaka åt folket!

  • hakman

    Medlem
    11 november, 2008 vid 08:07

    Han gör igentligen en vanlig Flaka. Kolla på de andra klippen han har lagt upp, så kan ni se att han gör en vanlig flaka, bara att han poppar ytterst lite.

  • svenne

    Medlem
    11 november, 2008 vid 08:52
    hampuss;513391 wrote:
    Tjenare

    Kollade lite flaka tips på internet och hittade denna http://www.youtube.com/watch?v=lQhNoYMkKZI&NR=1

    Är den lättare att lära sig än vanlig flaka?

    Kan inte rå för det, men jag tycker att den ser riktigt skön ut. “Flowig” på nåt sätt.

  • snaffe

    Medlem
    11 november, 2008 vid 09:32

    Tycker det ser mesigt ut. Freestyle ska köras aggresivt och med feta wipeouts. Det här ser bara töntigt ut.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.