• jezaja

    Medlem
    1 juli, 2006 vid 14:03

    När jag klonkar WSOP så fixar jag en sådan, helst inomhus med vågmaskin och sötvatten också?

  • marcel_101

    Medlem
    1 juli, 2006 vid 14:19

    du har förståt det hela märker jag, mycket mycket bra

  • gethighsports

    Medlem
    1 juli, 2006 vid 21:16

    Kan man inte kör vindkraftverken “baklänges”?

  • marcel_101

    Medlem
    1 juli, 2006 vid 21:53
    GetHighSports wrote:
    Kan man inte kör vindkraftverken “baklänges”?

    kan ju va en ide det me men det känns jobbigt hmmm, drivs dom inte av vinden. hur kan man göra så att dom driver vinden, måste vi inte installera motorer på dom då

  • jezaja

    Medlem
    1 juli, 2006 vid 22:20
    Marcel_101 wrote:
    GetHighSports wrote:
    Kan man inte kör vindkraftverken “baklänges”?

    kan ju va en ide det me men det känns jobbigt hmmm, drivs dom inte av vinden. hur kan man göra så att dom driver vinden, måste vi inte installera motorer på dom då

    En generator (vindkraftverk) är i princip en elmotor så det går nog rätt bra. Blir nog problem med utväxling och annat sköj. Bryt er in och testa vetja, så står jag på stranden och väntar på frånlandsvinden 🙂

  • pepa

    Medlem
    2 juli, 2006 vid 01:16

    Kan man inte säga att ni är efterblivna?

  • jezaja

    Medlem
    2 juli, 2006 vid 09:33
    Pepä wrote:
    Kan man inte säga att ni är efterblivna?
    Förmodligen kan man det men vet inte om det stämmer.
    “Takes one to know one.”
  • marcel_101

    Medlem
    2 juli, 2006 vid 09:50

    jezaja jag är djupt imponerad av dina färdigheter, ja gör så spring ner till stranden så ska jag starta en massoffensiv på vindverken håll i kiten nu kommer vinden…..

    pepä: jadu det e ju en tolkningsfråga, beror på om du går efter din definition av ordet eller om du går efter den riktiga definitionen av ordet

    men men efterbliven e kanske e skönt o vara, du kanske ska ta en sväng in i vår värld

  • pepa

    Medlem
    2 juli, 2006 vid 11:59

    Haha jag har varit och kommer vara det hela mitt liv.

  • marcel_101

    Medlem
    2 juli, 2006 vid 13:45
    Pepä wrote:
    Haha jag har varit och kommer vara det hela mitt liv.

    haha skönt det finns fler som oss

  • walle

    Medlem
    2 juli, 2006 vid 15:21
    Marcel_101 wrote:
    behöver lite finansiärer tänkte bygga en 1 mil hög och 1 mil bred fläkt driven av ett kärnkraftverk, på detta sätt blir det vind varje dag i detta sjuka lilla land,

    skicka pengarna till gemigdinapengar@dinjevel.com

    Jag jobbar och sliter just nu på ett kärnkraftverk i smålands skogarna… kanske kan mixtra lite där så vi kan ta ut lite tjuvström till din fläkt 😀

  • marcel_101

    Medlem
    2 juli, 2006 vid 15:58
    walle wrote:
    Marcel_101 wrote:
    behöver lite finansiärer tänkte bygga en 1 mil hög och 1 mil bred fläkt driven av ett kärnkraftverk, på detta sätt blir det vind varje dag i detta sjuka lilla land,

    skicka pengarna till gemigdinapengar@dinjevel.com

    Jag jobbar och sliter just nu på ett kärnkraftverk i smålands skogarna… kanske kan mixtra lite där så vi kan ta ut lite tjuvström till din fläkt 😀

    afyfan va bra nu börjar det hända saker med det här projektet mycket mycket bra

  • walle

    Medlem
    2 juli, 2006 vid 16:43
    Marcel_101 wrote:
    walle wrote:
    Marcel_101 wrote:
    behöver lite finansiärer tänkte bygga en 1 mil hög och 1 mil bred fläkt driven av ett kärnkraftverk, på detta sätt blir det vind varje dag i detta sjuka lilla land,

    skicka pengarna till gemigdinapengar@dinjevel.com

    Jag jobbar och sliter just nu på ett kärnkraftverk i smålands skogarna… kanske kan mixtra lite där så vi kan ta ut lite tjuvström till din fläkt 😀

    afyfan va bra nu börjar det hända saker med det här projektet mycket mycket bra
    och passar det inte i småland så ska jag snart över till ringhals… kan säkert mixtra där i stället 😉

  • niklas82

    Medlem
    2 juli, 2006 vid 16:43

    om vi bara “jumpstartar jätte fläkten så kan den samtidigt blåsa på vindkraftverken som i sin tur driver fläkten… det kan bli en makalös manick det är eeeevighets maskin. ump tiss pop un bee det e en eeeevighets maskin..

    DEt går hit det går dit det går runt en liten bit

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.