Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fler som skall ut i fiskebäck i eftermiddag (Lörd)

  • Fler som skall ut i fiskebäck i eftermiddag (Lörd)

    Publicerad av pure på 28 maj, 2011 vid 06:24

    Det ser ut som om det kommer blåsa som mest i eftermiddag->kväll. Nån mer som skall ut?

    hellgren svarade 12 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • surfslusken

    Medlem
    28 maj, 2011 vid 07:02

    Japp, blir FB i eftermidda/kväll. Ser ju inte ut som att de kommer funka här i Varberg, på snacket låter de som dom flesta ska upp dit.

  • hellgren

    Medlem
    28 maj, 2011 vid 09:43

    jag tänkte nog dra till Torkelstorp. Varför skulle det inte funka i vbg?

  • surfmeister

    Medlem
    28 maj, 2011 vid 09:50
    hellgren;657150 wrote:
    jag tänkte nog dra till Torkelstorp. Varför skulle det inte funka i vbg?

    Lejet är helt täckt av brännmaneter. Dessutom härjar den lokala El Niño vilket ger svaga frånlandsvindar idag…..helt klart anledningen till varför Slusken kommer dra rigg i ngn insjö vid Lerum under kvällen.

  • hellgren

    Medlem
    28 maj, 2011 vid 10:13

    oj, maneter redan? Tjena!

  • glader

    Medlem
    28 maj, 2011 vid 15:40

    Hellgren: Slusken raljerar alltid om allt som inte är vågsegling. Första gången tyckte jag det var roligt, tionde gången tyckte jag det blev tjatigt. Nu, hundrade gången, tycker jag att det börjar bli roligt igen. Trägen vinner på något sätt.

  • hellgren

    Medlem
    28 maj, 2011 vid 19:15

    Ahh.. Jag har hängt här lite för lite på sistone för att förstå mig på slusko.. Tack för förtydligandet.

  • danneman

    Medlem
    28 maj, 2011 vid 22:18

    Blev det nått surfar hellgren ? Söndag eftermiddag i Askim kan bli nått..

  • hellgren

    Medlem
    29 maj, 2011 vid 10:27

    körde TT igår. gick lite upp och ner fram till kvällen, sen tog det bra fart ett tag. sen gick jag upp. Så all an all, bra kväll..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fler som skall ut i fiskebäck i eftermiddag (Lörd)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.