Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › flexifoil i habo idag!
-
flexifoil i habo idag!
Publicerad av zoolander på 29 augusti, 2005 vid 20:58vem körde den.. kanske tuffa färger sådär röd och grön eller vad det nu va!
kul att det har kommit lite nya kitemärken i habo.. längesen man såg en flexifoil där!!!samhansson svarade 19 år, 5 månader sedan 13 Medlemmar · 25 Svar -
25 Svar
-
Svar till:
Det var en foil på parkvägen också
[/ QUOTE ]
tips!
Flexifoil gör mer än foilar, exempelvis de kites som vinner PKRA (världsmästerskapen). O det är tubekites allihopa -
jaha, tufft. första gången jag såg en foil i verkligehten idag.
-
nja, fin och fin. Kan bara säga att den var annorlunda:P den blev skithård när den kom luft i den sen (Vet inte riktigt hur jag ska förklara). så nu förstår jag varför de kallas för luftmadrasser.
-
Föresten, killen som körde den va inte svensk, då han pratade engelska. Det konstiga var bara att han korde med långbyxor utanpå våtdräkten. Det så ganska kul ut;) Kanske är ngt man håller på med utomlands?
-
Japp, det måste ha varit så! Vem annars skulle köra med långbyxor?
-
vafaen ja såg itne nån jefla flexifoil där ida.. när?.. såg däremot en rasta eh jevlet fiiiiinn
-
Svar till:
vem körde den.. kanske tuffa färger sådär röd och grön eller vad det nu va!
kul att det har kommit lite nya kitemärken i habo.. längesen man såg en flexifoil där!!![/ QUOTE ]
Körde även en Venom i Habo idag
/Micke
-
Svar till:
Körde även en Venom i Habo idag
/Micke[/ QUOTE ]
Rätt modigt må jag säga!
Det var rätt gött på Gotland nu, 2st venoms o ett gäng FS. Lei folket va rätt tysta -
Svar till:
vem körde den.. kanske tuffa färger sådär röd och grön eller vad det nu va!
kul att det har kommit lite nya kitemärken i habo.. längesen man såg en flexifoil där!!![/ QUOTE ]
De är så många som väljer Flexifoil nu så jag vet inte vem det kan vara.
Peter
Logga in för att svara.