Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing flexifoil i habo idag!

  • melker

    Medlem
    30 augusti, 2005 vid 08:40

    hahaha flexifuel goes EH. Ford har fattat galoppen också.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    30 augusti, 2005 vid 09:06

    såg en tysk kille för nån dag sedan som körde en flexifoil på parkvägen, en gång när den var i vattnet så vek den sig lite och tog ett tag innan den vek upp sig ur bridlingen. ficke mig att fudn era på en annan sak, här i skåne är det ganska mycket skit i vattnet med tång etc, blir detta ett problem för bridlingen? måste ju fungera som en dunderhåv och samla upp bandtång etc, vet t.om att det kan vara problem för vanliga kites att tång sätter ihop linorna.

  • zoolander

    Medlem
    30 augusti, 2005 vid 10:35

    eller kan det ha varit en kopia! smile.gif

    hahaha! nu blir rambo arg!

  • melker

    Medlem
    30 augusti, 2005 vid 10:42

    Rambo blir aldrig arg. Han är en hjälte.

  • svinet

    Medlem
    30 augusti, 2005 vid 10:58

    hehe en tysk… fan dem är överallt. man får trycka till dem så fort man ser dem smile.gif
    Dem lär ju sig icke

  • anonym-anvandare

    Medlem
    31 augusti, 2005 vid 10:27

    typiskt den där eric att kopiera andra bra drakar.
    fast han kopierade iaf en snygg drake. va vidrigare att titta på den där späckklumpen som hängde under kiten. usch! kuslig syn.

  • rambo_johnson

    Medlem
    31 augusti, 2005 vid 10:35

    fan jag som har koppat, fast den e fan bra mycke snyggare än gayflexin, fetaste lejonen o grejer, och riktig grön, inget jevla halvfabrikat!

  • melker

    Medlem
    31 augusti, 2005 vid 11:11

    hahahahha

    Nu får du faan ta fram vapnen rambo

  • ollefax

    Medlem
    31 augusti, 2005 vid 12:31

    Svar till:


    såg en tysk kille för nån dag sedan som körde en flexifoil på parkvägen, en gång när den var i vattnet så vek den sig lite och tog ett tag innan den vek upp sig ur bridlingen. ficke mig att fudn era på en annan sak, här i skåne är det ganska mycket skit i vattnet med tång etc, blir detta ett problem för bridlingen? måste ju fungera som en dunderhåv och samla upp bandtång etc, vet t.om att det kan vara problem för vanliga kites att tång sätter ihop linorna.

    [/ QUOTE ]

    sjögräset i vattnet är en av de stora nackdelarna med foils tycker ja

  • samhansson

    Medlem
    31 augusti, 2005 vid 12:39

    för helvete skit i alla runtomkring grejor, FJOLLISAR är helt värdelösa att köra med, det är de som spelar roll juuu.

    öööö ja köpte fjoll för att slippa pumpa öööö eller jag köpte led för att slippa sjögräs i linorna när jag krashar draken oooööööhhhh.

    Joina EH så slipper du alla beskymmer… JUST LIFESTYLE—>

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing flexifoil i habo idag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.