Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Flisen mellan Hjo och Karlsborg?

  • Flisen mellan Hjo och Karlsborg?

    Publicerad av rino på 30 juli, 2002 vid 21:15

    I dessa dagar utan vind har jag tagit mig lite tid att studera sjökortet över vättern för att upptäcka möjliga spots i olika vindriktningar. Det är inte mina normala surftrakter men jag är på genomresa.

    Detta inlägg vänder sig främst till surfare från västergötland. Mellan Hjo och Karlsborg ca 2 km ut från kusten ligger ett grund/rev som heter “flisen” på 1-2 meters djup som sträcker sig rakt sydligt cirka 3-4 km! Läget borde vara bra från NNO till S. Finns det ngn som provat detta?

    Nyfiken,

    rino svarade 21 år, 12 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    31 juli, 2002 vid 11:29

    Intressant! Jag har lagt upp lite spots för östra sidan på min hemsida: http://fullspeed.to/surfbussen
    När du har testat spotet (exempelvis nu till helgen för det ska ju blåsa vad jag har förstått) så kan du väl höra av dig om hur det var så jag kan lägga till spotet.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    31 juli, 2002 vid 11:29

    Intressant! Jag har lagt upp lite spots för östra sidan på min hemsida: http://fullspeed.to/surfbussen
    När du har testat spotet (exempelvis nu till helgen för det ska ju blåsa vad jag har förstått) så kan du väl höra av dig om hur det var så jag kan lägga till spotet.

  • rino

    Medlem
    2 augusti, 2002 vid 19:05

    Den lovande prognosen sviktar visst. Verkar inte bli något drag till helgen, men om jag åker dit ngn gång så får du rapport.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Flisen mellan Hjo och Karlsborg?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.