• linsurfer

    Medlem
    15 december, 1999 vid 14:53

    Kan inte svara för Flowen men jag har en RRD Freeride 266 -99. Kan inte annat att rekommendera den. Lätt, styv, snabb, planar tidigt för sin storlek ( jag väger +90 med dräkt och sele. Har seglat den med 4.2-7.0. Passar dock bäst till 4.5-6.5. Tror säkert att 276an är minst lika bra. Den är 2cm bredare(60) än flowen så den lär nog plana tidigare. Vänta annars till Januarinumret av Amerikanska “Windsurfing” där dom har testat båda. Fast RRDn är ju sexigt röd och det betyder ju lite.

  • linsurfer

    Medlem
    15 december, 1999 vid 14:55

    Kan inte svara för Flowen men jag har en RRD Freeride 266 -99. Kan inte annat att rekommendera den. Lätt, styv, snabb, planar tidigt för sin storlek ( jag väger +90 med dräkt och sele). Har seglat den med 4.2-7.0. Passar dock bäst till 4.5-6.5. Tror säkert att 276an är minst lika bra. Den är 2cm bredare(60) än flowen så den lär nog plana tidigare. Vänta annars till Januarinumret av Amerikanska “Windsurfing” där dom har testat båda. F2s nya ride 274 är nog ett mkt bra alternativ, eller starboards nya carve. Fast RRDn är ju sexigt röd och det betyder ju lite.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.