Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Flygbiljetter december-januari

  • Flygbiljetter december-januari

    Publicerad av anonym-anvandare på 16 september, 2003 vid 11:09

    Hej alla resvana kitare!
    Vi är nåra stycken som jagar flygbiljetter till någon bra kitespot långt borta, typ Karibien, Sydafrika eller Brasilien. Pga storhelgerna verkar det vara tvärkört att få tag på biljetter. frown.gif
    Nån som kan rekommendera flygbolag eller resebyrå som kan fiska fram biljetter under 20000 spänn?

    MVH
    Bjarne

    burt svarade 20 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • backe

    Medlem
    19 september, 2003 vid 14:37

    Håll mig updaterad om ni får koll på nå bra Bjarne…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    26 september, 2003 vid 08:36

    Gå in på tv4 texteve och kolla upp resbolagen sen är det bara att ringa alla och ställa sig i kö, för det finns folk som avbokar…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    26 september, 2003 vid 12:28

    Jag ska till Mocambique i dec. T/R kostar 9000 med portugisiska TAP. I Mocambique finns det grymma spots men om man vill prata engelska kan man ju ta en buss ned till exv Durban i Sydafrika som är ett kiteparadis.
    // Niklas

  • cafyr

    Medlem
    28 september, 2003 vid 13:57

    Prova att flyga från London till Isla Margareta, Venezuela. Kommer att vara några svenskar där. Bra vind och högsäsong.
    Bra kitespots i El Yaque.

  • draksurfarn

    Medlem
    28 september, 2003 vid 18:09

    Under 20000??? confused.gif

    Du kan få köpa mina biljetter till Cabarete Jan-Mars för 19 papp…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    29 september, 2003 vid 10:58

    vi ses antagligen i el yaque…ska dit i dec-jan, är det redan fullbokat? har inte råd att boka nu men om en månad…

  • villjam

    Medlem
    29 september, 2003 vid 21:51

    Med vilka tar man sig dit billigast?

  • burt

    Medlem
    4 oktober, 2003 vid 09:32

    Tjena!
    Hittade hyfsat schyssta med klm. Dock från Köpenhamn [url=”http://www.klm.dk.”]www.klm.dk.[/url] Annars kan du testa med http://www.falk-lauritzen.dk o bara köpa flygstol direkt Köpenhamn-Margarita. De har bara tvåveckors resor dock om du inte kan komma loss före den 9 Dec. Rätt schyssta priser har jag för mig. Om du kan komma loss utanför tiderna 10 dec-10 jan så kan du förmodligen hitta riktigt billiga biljetter, även från Gbg…Har biljett Köpenhamn-Caracas dec-jan för 8500:-… ses på Margarita!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Flygbiljetter december-januari

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.