• endy

    Medlem
    22 augusti, 2002 vid 13:32

    Jag har Neilprydes Multi Sport Väst och är nöjd med den
    sitter ganska fit, kostar ca 700.- finns bla hos SP

  • markram

    Medlem
    22 augusti, 2002 vid 15:35

    Jag har en beg GUL-sport-väst storl XL med stretch-paneler och NEOPRENE i underkanten (för att inte halka upp eller få in vattensprut mellen dig och väst vid “slashing”.
    Det är en schysst väst men tyvärr alldeles för stor för mig (hade passat mig med storlek M istället för XL).
    Du kan få den snorbilligt, fick den med på köpet när jag köpte lite fenor och annat av en som precis lagt av.
    Du kanske har något att byta med?
    Finns i Borås ( i Varberg om det blåser). Ring 0707-296232

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 augusti, 2002 vid 17:57

    Många seglare använder en flytväst som Baltic gör. Man flyter som en kork och den är rätt bekväm. Kostar typ 300 spänn.

  • eriksson

    Medlem
    22 augusti, 2002 vid 18:45

    Jag en flytväst från baltic med dragkedja!…
    mycket smidig och bekväm!..lätt värt att investera!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 augusti, 2002 vid 19:26

    Eriksson: Det är nog den jag menar. Men drar över huvet och drar upp dragkedjan till höger i sidan…

  • eriksson

    Medlem
    22 augusti, 2002 vid 20:12

    jaja!..okejj!…Men drar över huvet och drar upp dragkedjan till höger i sidan???

  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 augusti, 2002 vid 13:57

    äh du fattar!

  • eriksson

    Medlem
    25 augusti, 2002 vid 13:57

    Eller gjorde jag de ändå!?
    äh,skit samma!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 september, 2002 vid 22:54

    köpte en ny flytväst för ett tag sen. en nielpryde med resor runt midjan som gör att den sitter åt riktigt skönt vid midja och mage. ett kanoninköp, men smakar det så kostar det 1200 fick jag ge för den, men det är en billig livförsäkring…

  • watertouch

    Medlem
    7 september, 2002 vid 07:09

    Va? En kompis köpte en NP-flytväst häromdan, den kostade inte ens hälften av det.. Var gjorde du detta “fynd”?

  • joeithafish

    Medlem
    7 september, 2002 vid 07:33

    finns två minst två modeller np-västar, en är den bulliga hårda och sen finns det en helt överdragen med neoprene.
    har den sistnämda, lite dyrare än den första men sitter hel tajt. tunn och mjuk vilket gör att den inte är i vägen, kanske inte riktigt lika mycket flytkraft men fullt tillräckligt.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    7 september, 2002 vid 09:02

    Jag köpte den på skidsport…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.