Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Folkabuss-78 2,0 Automat inspr. ska bort: 2500.-

  • Folkabuss-78 2,0 Automat inspr. ska bort: 2500.-

    Publicerad av anonym-anvandare på 21 maj, 2003 vid 11:42

    Nu ska min pärla bort. Har haft den i 5 år. Besiktigad för två veckor sen, två anmärkningar kvar att åtgärda (rost i ett fotstöd och sprucken plexiruta i mellanvägg). Påbörjad motorrenovering men tröttnade. Motorn är demonterad, ett topplock behöver bytas. Sen är det bara att skruva ihop och köra(!!).

    Halvsnyggt rostlagad i kaross för 2 år sedan. Väldigt fin under. Fräscha däck. Stereo.

    Extrautrustad med många schyssta surfstickers(!!). Se bild på denna skönhet. Lägg ett bud.

    surfbuss.jpg

    anonym-anvandare svarade 20 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • lelle

    Medlem
    21 maj, 2003 vid 15:55

    Var finns den och hur är den inredd??

    Exakt hur mycket är kvar att göra, rostigt fotstöd?

    Lelle.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 maj, 2003 vid 21:34

    Vad ska du ha för takräckena såg rikigt höga ut…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 maj, 2003 vid 09:02

    Skåpet är i princip tomt. Jag har gjort några träbritsar som man enkelt gör en säng av. Sen är det bara att lägga på en madrass och ZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 maj, 2003 vid 09:03

    Glömde…

    Den finns i Järfälla i Stockholm

  • alexander

    Medlem
    23 maj, 2003 vid 09:39

    Är det plexirutabakom förarstolen som är trasig ???

  • anonym-anvandare

    Medlem
    24 juni, 2003 vid 12:49

    E den såld eller kan man komma o kolla på den i veckan. Kan du skriva in tel.nr så man kan ringa vore bra!

  • syke

    Medlem
    21 juli, 2003 vid 09:11

    tjena! jag är intresserad!! kan du plocka ihop och plocka i Motorn förutom Toppen så att den blir lätt att frakta? Är det bara sparklådorna och plexifönstret som är pajj utom Topplocket?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 augusti, 2003 vid 16:27

    tejna jag är intresserad av din buss du kan väl höra av dig om du har den kvar!!!!

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Folkabuss-78 2,0 Automat inspr. ska bort: 2500.-

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.