Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Föör faaaan!

  • Föör faaaan!

    Publicerad av kasimir på 27 juni, 2007 vid 14:33

    Har man gått och knegat en hel jävla dag suttit åtta timmar i en snorgrön traktor och samlat gräs(inte ens rökbart gräs) medans det har blåst elefantpung. I slutet av dagen är man stirrig som en hyvlad ål och när man äntligen tror att det är kväll så kommer chefen och vill att man skall såga ner två träd.
    Äntligen på väg från jobbet ser man gigantiska vågor, fan vad gött kanske man tänker om man gillar sånt.
    Väl hemma ringer man dem man brukar surfa med, men dem är trötta för dem har varit ute hela dagen, en annan jobbar och den tredje som alltid är online på MSN är inte det idag.
    Var fan finns rättvisan i det jag blir fan psykist sjuk.
    Palle om du ser det här så ring fort som fan “before I go postal”

    Mackan säg att du har släpat ner dina vågbrädor hit så vi kan få en kvällssession ska fan hjälpa dig städa Maltes sen.

    Robban ryck upp dig trött kan man vara när man är död och drake kan du låna av mig.

    Henke tryck tillbaka axeln igen klaga kan man göra när man dragit benet urled.

    krillan82 svarade 16 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • krillan82

    Medlem
    27 juni, 2007 vid 14:36

    Jag är fan på… men har bara min feda 12a ring mig om du drar ngnstans.

  • lars_m

    Medlem
    27 juni, 2007 vid 14:51

    Vet vad du menar. Har brutit ankeln 4 olika stellen, fått i 9 skruvor + en fin skena. Har en ny SRT 5’11 vågbräda. Och inget surf förens August.

  • krillan82

    Medlem
    27 juni, 2007 vid 14:54

    Stakare… om brädan blir för dammig kan jag skölja av den åt dig :laugh:

  • jeppa

    Medlem
    27 juni, 2007 vid 15:06

    Är det någon som varit i skanör? Tänkte dra dit om ca en halvtimme… Hörde dock att en båt kapsejsat utanför ystad pga hård vind! Oj här kom ett jävla regn… jaja skit samma jag drar nu!

  • krillan82

    Medlem
    27 juni, 2007 vid 15:39

    Hörredu Kässe. Snacka precis men Jonäich och han sa att du hade sagt att det inte blåste. Men när jag kollar på flagstången här vid kiosken i skateholm håller den fan på att bli dubbelvikt. Jag är sugen.

  • kasimir

    Medlem
    27 juni, 2007 vid 16:06

    @Krillan82 392866 wrote:

    Hörredu Kässe. Snacka precis men Jonäich och han sa att du hade sagt att det inte blåste. Men när jag kollar på flagstången här vid kiosken i skateholm håller den fan på att bli dubbelvikt. Jag är sugen.

    nu är det ju regn och vind så man håller på att tappa huvudet och drunkna samtidigt. Blir nog inget idag men imorgon kan jag efter 1530 fan att jag aldrig får ledigt från mitt jobb.

  • krillan82

    Medlem
    27 juni, 2007 vid 16:19

    @kasimir 392875 wrote:

    nu är det ju regn och vind så man håller på att tappa huvudet och drunkna samtidigt. Blir nog inget idag men imorgon kan jag efter 1530 fan att jag aldrig får ledigt från mitt jobb.

    är nog här nere då med. Ring mig om du/ni ska ut. Men som sagt är du sugen på mossbystrand eller skate i dag är jag på.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Föör faaaan!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.