Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing för stora fenor…

  • stebe

    Medlem
    2 september, 2005 vid 15:37

    Nä det bara Volvo CE wink.gif

  • mrmille

    Medlem
    2 september, 2005 vid 15:43

    Svar till:


    Bättre att fenorna lossnar än att hela brädan går åt helvete

    [/ QUOTE ]

    wörd!

  • boardtalk

    Medlem
    2 september, 2005 vid 16:04

    Tjena ! hoppas för din egen skull och andras att du inte kör med fenorna som på bilden. I bästa fall kommer du att riva sönder din våtdräkt.
    Alla som kitar vet att man kan skada sig på brädan, jag har fått den framför mig flera gånger och blivit snittad av fenan över foten ganska djupt.

  • stebe

    Medlem
    2 september, 2005 vid 16:55

    Spelar väl inte så stor roll hur stora de är, borde väl snarare va hur vassa de är. Fast du kanske syftar på det lilla hörnet som sticker ut, det ser ju inte så kul ut iof.

    Och vadå för andras skull?

  • boardtalk

    Medlem
    2 september, 2005 vid 17:39

    stora ?? självklart är det spetsarna som är farliga, säj att man tappar brädan och någon annan kitare kör på den eller om det är badare i vattnet som får brädan på sig.

  • gomes

    Medlem
    2 september, 2005 vid 19:30

    ääääääääää cooare med centerboard

    Gomesssssssssssss

  • bohn2fly

    Medlem
    2 september, 2005 vid 19:40

    Vänta lite nu, Olle för fan, det är inget fel på den brädan. Jag köre den när det brallade 16 m/s i Naxos utan problem. Käka mer näringsrik mat, stakars fattiga studentjävel tongue.gif

  • guran

    Medlem
    2 september, 2005 vid 20:31

    ta med den ut till garaget så ska jag fixa den åt dig med lite propellerlim och varmluftspistol hehehe

  • ollefax

    Medlem
    2 september, 2005 vid 20:36

    Svar till:


    stora ?? självklart är det spetsarna som är farliga, säj att man tappar brädan och någon annan kitare kör på den eller om det är badare i vattnet som får brädan på sig.

    [/ QUOTE ]

    Man ska inte kita där det är badare! Har aldrig slagit mig på brädan vad jag vet…

  • mrmille

    Medlem
    2 september, 2005 vid 20:40

    nä men passa sig!

    kolla vad som hände med tobas, då skar han sig iofs på sedvanligt vis på sina fenor. Men det alla menar är nog att det händer lättare med fenor som sticker ut…
    tobas tråd om uppskuren häl

    310097-Bild011.jpg

  • backe

    Medlem
    2 september, 2005 vid 21:13

    Svar till:


    Svar till:


    stora ?? självklart är det spetsarna som är farliga, säj att man tappar brädan och någon annan kitare kör på den eller om det är badare i vattnet som får brädan på sig.

    [/ QUOTE ]

    Gytt, då har du det framför dig!

    Man ska inte kita där det är badare! Har aldrig slagit mig på brädan vad jag vet…

    [/ QUOTE ]

  • brickan

    Medlem
    5 september, 2005 vid 15:27

    Svar till:


    tror ni det funkar?

    [/ QUOTE ]

    Med en folie och en ClesOhlssonpåse i bakgrunden så kan du inte räkna med några vettiga svar.
    Slipa kanten prova och se.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing för stora fenor…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.