Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing För varmt med hel våtdräkt

• jonas_p

Medlem
    13 juli, 2010 vid 20:48
    Quote:
    Marknadsekonomi.. enkel mattematik

Vilka trender ser du i marknadasekonomin, dags att lägga om lånet? Eller ska jag investera i gummibranchen

Eftersom jag bor i ÅStorp så är money not a problem. Därför tänker jag shoppa två warpdräkter som jag har på mig samtidigt (totalt 4mm). Ev kan jag använda dem som underställ i vinter, under min svin-coola Ion Strike Overknee 😉

Faktiskt provade jag warpdräkten häromdagen. Det kändes som en pundarslang var insytt i armarna på dräkten, ni vet en sådan som man spänner åt runt överarmen. Efter två minuter har jag inget blod i armarna.

Så nu kikar jag vidare, i gummidjungeln. Tackar för länkarna.

• Kjello

Gäst
    13 juli, 2010 vid 21:26

Ha ha ha, Jonas_p, (fullträff) våtdräkt, är inte bara våtdräkt, ”vad som helst”,
    Den bör underlätta tillfället, dyr är oftast mest funktionell.
    Garderat mej för att få ut mesta möjliga vid tillfälle.

• jagkallaspiotrellerpete

Medlem
    14 juli, 2010 vid 18:57
    jonas_p;620830 wrote:
    faktiskt provade jag warpdräkten häromdagen. Det kändes som en pundarslang var insytt i armarna på dräkten, ni vet en sådan som man spänner åt runt överarmen. Efter två minuter har jag inget blod i armarna.

yeah! ! !

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA