Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Foreca lanserar gratis mobiltjänst

  • Foreca lanserar gratis mobiltjänst

    Publicerad av gustav-s på 9 april, 2008 vid 11:18

    Mail från Foreca:

    Trevligt att Ni tog kontakt med Foreca!

    Vi öppnar båtvädret i början på maj. Vi har dessutom öppnat en mobil-tjänst foreca.mobi, där du kan hitta hela världens väder (prognoser till 80.000 platser i världen). Tjänsten är gratis (kostar dataöverföringen, kolla med operatorn vad den är) och kräver ingen registrering. Det är alltså bara att skriva in adressen foreca.mobi i mobilens Internetuppkoppling och använda sig av tjänsten. Vi kommer att lansera på foreca.mobi en tjänst för sjöfarare i maj, där man kan se vindprognoser för alla Sveriges hav. Tjänsten kommer att finnas på svenska, finska och engelska. Hoppas att även denna kan vara till nytta för Er. Man har ju inte alltid möjlighet till Internet/datamaskin när man är på havet.

    htn svarade 16 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • svenne

    Medlem
    9 april, 2008 vid 11:38

    Foreca is the shit!
    Kul med folk som lyssnar på användarna. 🙂

  • wilund

    Medlem
    9 april, 2008 vid 17:08

    kul , tycker deras prog brukar stämma bättre än tex smhi

  • mag

    Medlem
    9 april, 2008 vid 17:29

    Gött so tusan ju! 🙂
    /Magnus

  • tim-eriksson

    Medlem
    9 april, 2008 vid 19:25

    Roligt!

  • saratoga

    Medlem
    10 april, 2008 vid 18:33

    Vad bra!
    Spännande att se vad de hittat på nu!
    Dock har det redan fungerat ok innan för jag har redan kört deras ordinarie websida i min mobil flera år och det har funkat bra, dock lite smått i mitt fönster på mobilen men perfekt att få kartor med vindpilar så man vet när man måste sätta väckningen!

  • htn

    Medlem
    10 april, 2008 vid 18:42

    Lysande! Rapp och bra.
    /Henrik T.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Foreca lanserar gratis mobiltjänst

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.