Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Foretrex 201 för 1300 spänn!!

  • mrpop

    Medlem
    3 februari, 2006 vid 13:45

    Det stämmer, köpte min för 1295 + frakt. Det är flera som säljer till det priset.

  • budda

    Medlem
    3 februari, 2006 vid 14:01

    Nice. Jag som skall till västerås i morgon.

  • jakethewake

    Medlem
    3 februari, 2006 vid 15:02

    Jag skulle just slå till, men när jag ringde uppger de att det är slut på lager och hos leverantör. “Produkten har utgått” – surt….

  • getwet

    Medlem
    3 februari, 2006 vid 15:05
    Jeppe wrote:
    Tjena!

    Det här måste vara något fel, men visst brukar väl 201-an ligga på drygt 2 papp?

    Måste beställa om det stämmer, kolla in här:

    http://www.datacorner.se/_/product/default.asp?lProductId=38119

    Fan mannen, du är verkligen på G! Jag är stolt över dig.:wink:

  • jeppe

    Medlem
    3 februari, 2006 vid 15:45
    getwet wrote:
    Fan mannen, du är verkligen på G! Jag är stolt över dig.:wink:

    Japp nu är jag på G, beställde en nu från Datacorner.

    Får hoppas att de kan skaka fram en nu. Går det att beställa från sidan får de väl se till att leverera också. 😉

  • speedjanne

    Medlem
    3 februari, 2006 vid 15:48

    Fan va kul att se dig aktiv på konfen igen,var har du varit sista året? Vad blir det för nya prylar? Är vi släkt? ser att vi och Mats har samma fina efternamn

    Mvh Speedjanne Sundin

  • getwet

    Medlem
    3 februari, 2006 vid 17:40
    Speedjanne wrote:
    Fan va kul att se dig aktiv på konfen igen,var har du varit sista året? Vad blir det för nya prylar? Är vi släkt? ser att vi och Mats har samma fina efternamn

    Mvh Speedjanne Sundin

    Det är fan värt att fira Speedjanne, Jeppe is back! Skål påre “gott o blandat segelmannen”.

  • speedjanne

    Medlem
    3 februari, 2006 vid 18:17

    Skål på dig med!! Sitter här och läppjar polsk lastbilswhisky

    Snart är vi här……

  • jeppe

    Medlem
    3 februari, 2006 vid 19:05
    Speedjanne wrote:
    Fan va kul att se dig aktiv på konfen igen,var har du varit sista året? Vad blir det för nya prylar? Är vi släkt? ser att vi och Mats har samma fina efternamn

    Mvh Speedjanne Sundin

    Tjenare Speedjanne!

    Tack för det! 😉

    Ja nu skall det bli åka av, får väl ligga i nu när alla har nött speed ett år.

    Ja vem vet, det kanske finns risk att vi är släkt, eftersom det verkar ligga i blodet hos oss båda, skall man åka på vattnet skall det vara med bräda och det skall gå undan. 😀

    Jo förra året blev lite utav ett sabbatsår. Blev bara 4-5 vändor. Införskaffade i.o.f.s. en SB 158 ifjol, bytte ut HS-en. Men i år jäklar skall det bli åka av.

    Har köpt Culings 100l RTX, och till den skall det väl bli åtminstone en racetrasa, och nu är ju en Foretrex beställd så det blir nog lite av en pånyttfödelse för surfingens del tror jag.

    Av en någon märklig anledning som jag tror inte min Sambo riktigt hängde med på, var att huset vi köpte ligget precis mellan Fituna och Skälåker.
    Men va märkligt. 😉

  • jeppe

    Medlem
    3 februari, 2006 vid 19:20
    getwet wrote:
    Det är fan värt att fira Speedjanne, Jeppe is back! Skål påre “gott o blandat segelmannen”.

    Skål på dig broder och näst-intill-gårdsgranne. 🙂

    Jäklar vilken snöstorm det var nu då, men i sommar skall det bli åka av.

  • jester

    Medlem
    3 februari, 2006 vid 20:24
    Quote:
    och till den skall det väl bli åtminstone en racetrasa

    Hör av dig, så får du ett bra pris på min RS4…

    Jag tycker minsann att du har ett vackrare förnamn än efternamn…

  • jeppe

    Medlem
    3 februari, 2006 vid 21:05
    Jester wrote:
    Hör av dig, så får du ett bra pris på min RS4…

    Jag tycker minsann att du har ett vackrare förnamn än efternamn…

    Ja kanske det. 😉

    Jag är snarare ute efter en kvm till.

  • jester

    Medlem
    3 februari, 2006 vid 21:27

    OK. Har en NP V8 7.5 2005 års modell till salu också… Har dock inte hunnit lägga upp annons ännu.

  • sandersson

    Medlem
    10 februari, 2006 vid 11:32
    JakeTheWake wrote:
    Jag skulle just slå till, men när jag ringde uppger de att det är slut på lager och hos leverantör. “Produkten har utgått” – surt….
    Jag snackade med en av personalen i Garmins monter på båtmässan angående foretrex. Enligt han så har inte foretrexmodellerna utgått. Dom kommer att finnas hela detta år i alla fall i samma utförande. Däremot har forerunnermodellerna utgått och ersatts med en ny design, lite mer klockmodell. Denna finns ju med i ett annat inlägg.
    Förövrigt så är garmins ca. pris för en fortrex 201 2375:-, så om man hittar den för 1295:- kan man va glad.

    Jag frågade också om tilläggsfunktionen EGNOS som är den europeiska varianten som ger en bättre noggrannhet än standard-gps. Denna är ej i drift ännu men väntas vara det i slutet av 2006 eller i början av 2007.
    (WAAS är den amerikanska varianten och den funkar ju bara over there)

    /Sven

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Foretrex 201 för 1300 spänn!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.